לבנדר :) כנסי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי מותק, מה נשמע? מה שלום אלה?

    את לא תאמיני במה נזכרתי.

    מה עם הילדה ההיא שההורים שלה רצו טרמפ כל בוקר?
    הסכמת בסוף לסידור הקבוע?
    איך האבא קיבל את זה? נרגעו העניינים?
    אני זוכרת שהוא יעני כעס...

    לא יודעת איך זה עלה לי לראש
    ותהיתי מה החלטת בסוף ואיך את מסתדרת.

3 תגובות
עמוד 1
  • הי שירל'ה.
    איזה זיכרון יש לך! איך את זוכרת את שמה של הבת שלי????
    אז ככה:
    האבא הזה, אמרתי לו אז, שבאופן קבוע אני לא יכולה כי זה אחריות ומחויבות שחלים על בעלי.
    הוא עשה פרצוף, היה רואה אותי ולא אומר שלום, לאחרונה התחיל להגיד שלום.. אין ברירה, הוא ואני ב-ועד הכיתה..
    חוצמזה,
    בשבוע שעבר חזרתי לעבודה, אחרי 8 חודשים של חופשת לידה
    אני בבית כבר ב-2 כל יום. אמא שלי עם הילדה, למזלי.
    אני עדיין מניקה פרט לדעות שאני בעבודה, בזמן הזה אלה אוכלת מוצקים.
    בעלי חולה עם דלקת ריאות..כבר שבועיים בערך וזהו. זה כל החדש איתי...
    מה שלומך שירה?
    איך אתם?
    מה עם הסבתא?
    איך הילדים? מזכירים את סבא??
    חיבוק ממני ונשיקות לילדים
  • בטח שאזכור! אני מאוהבת בשם הזה

  • שירהל'ה זה קרה ממש באופן פתאומי נכון?
    עניין של כמה ימים, לא?
    וואו זה קשה.
    אני חושבת על נהוראי שזה נקטע לו פתאום בבת אחת..
    וגם לכם, הוא היה מאוד נוכח בחיים שלכם.
    והסבתא שתמיד היתה חזקה ודומיננטית פתאום עצובה וקשה לה..(כי מה לעשות גם היא בן אדם).
    יש לה מזל שיש לה אותכם. הילדים בטח משמחים אותה.
    שה' ייתן לכם כח להתגבר על הכאב והחלל העצום הזה!
    **
    אצלינו הכל בסדר ב"ה.
    בעלי מאז מוצאש מאושפז בבי"ח.. היה שבוע קשה מכל הבחינות.לוגיסטיקה של תמרונים עם הילדים, בי"ס, עבודה, בית חולים והרבה אי וודאות וכל מה שכרוך בבתי חולים..
    בסופו של דבר הגיעו למסקנה שהדלקת ריאות לא מגיבה לאנטיביוטיקות השונות כי היא ככל הנראה ויראלית.
    החום שלו כבר לא גבוה אבל נמשך כבר יותר מ-3 שבועות, הרופא אמר אתמול שאם החום יישאר בטווח ה-37 (השיא שלו זה 37.6 בערב) אז יש מצב שישחררו אותו היום או מחר.
    הלוואי.אמן.
    אפרופו האבא הזה עליו שאלת בתחילת השרשור הזה, אשתו שלחה לי הודעה אתמול ובקשה להפגיש בין הבנות שלנו אחה"צ,
    אז זה בסדר..שברנו דיסטאנס..
    יום טוב ובשורות טובות.
    הרבה נשיקות וחיבוקים ממני!!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה