שבוע 18 ולא מרגישה תנועות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • נורמאלי???
    כל הלילה ניסיתי להרגיש וכמעט לא ישנתי
10 תגובות
עמוד 1
  • אני התחלתי להרגיש רק בשבוע 20 בדיוק
    אז זה נורמלי לחלוטין


    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • זה הריון ראשון שלך?
    בדרך כלל בהריון הראשון יש בנות שמתחילות להרגיש תנועות בסביבות שבוע 20 ויותר...
    בהריונות שניים והלאה זה גם סביר... אם הכל תקין אין סיבה לדאגה.
    חכי בסבלנות, גם זה יגיע.
  • אני התחלתי להרגיש בשבוע 19 בהתחלה לא ידעתי שזה זה ,
    וגם אחרי שהבנתי יום הייתי מרגישה יומיים לא..
    אין מה להילחץ , ואם אני לא טועה סופרים תנועות רק משבוע 26 משהו כזה ..

  • אני הרגשתי תנועות בשבוע 20 פעם אחת והיום בבוקר (21+1) הרגשתי שוב :)

    אני יכולה להגיד שבשבוע 18 הייתי ישנה על הבטן (אל תהרגו אותי הרופא אמר שאין בעיה) וכשהייתי שמה יד על הבטן הייתי מרגישה כמו דופק חזק כזה, משהו שבעלי לא הרגיש וכנראה שזה היה תנועות..
    אבל בשבוע 20 זה היה ודאי - הבטן שלי זזה כאילו יש בה נחש קטן
  • תלוי גם במקום השיליה. אם השיליה קדמית אז מרגישים את העובר יחסית מאוחר. שבוע 18 מוקדם מידי כדי לאתר ולעקוב אחר תנועות...
    משבוע 24 בערך מבקשים יותר 'לחפש' אחריהם.






    l]
  • ????? ?????? ????
  • בננות הרגעתן אותי
  • יכולה להגיד לך שהתנועות הרציניות באו אצלי בשבוע 26-28 בדיוק בזמן שצריל להתחיל לספור תנועות....
    מחר אני בשבוע 33 ומרגישה היטב תנועות... אם לא אז הסבירו לי בביהח כשהייתי מאושפזת יך לעורר את הנסיך (נוגעים בבטן ולפעמים מזיזים אותה) וככה הוא זז.
  • אם זה הריון ראשון שלך זה נורמלי לחלוטין.. גם בדרך כלל שתתחילי להרגיש לא תהיה בטוחה שזה זה.. זה מאוד חלש בהתחלה וממש כמו "פרפרים" בהריון הראשון שלי התחלתי להרגיש בשבוע 22.. היום אני בהריון שני וכבר הרגשתי קודם לכן.. אולי כי גם ידעתי איך זה כבר מרגיש..

    בהצלחה ולהיות רגועה :)
  • אני גם התחלתי להרגיש בשבוע 22
    ובעיטה ראשונה בשבוע 24
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה