היי בנות,
אני כבר בשבוע 38, אוטוטו הלידה קריבה....

בשיחתי עם בעלי- לדעתו לא כדאי להביא את הבת הגדולה שלי לבית החולים לבקר אותי, לדעתו זה יהיה הרבה יותר קשה לה (וגם לו וגם לי ) הפרידה אחרכ (שאמא נשארת עם התינוקת והיא חוזרת הביתה בלעדיי...).
לדעתו הפגישה הראשונה עם האחות החדשה צריכה להיות בבית
אני ברגשות נורא מעורבים ולא יודעת מה הדבר הנכון לעשות..
האם ישנן ייתרונות בביקור ?
אשמח לניסיונותיכן ודעתכן
תודה
