האם כדאי להביא את האחות הגדולה לביה"ח??? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    אני כבר בשבוע 38, אוטוטו הלידה קריבה....
    בשיחתי עם בעלי- לדעתו לא כדאי להביא את הבת הגדולה שלי לבית החולים לבקר אותי, לדעתו זה יהיה הרבה יותר קשה לה (וגם לו וגם לי ) הפרידה אחרכ (שאמא נשארת עם התינוקת והיא חוזרת הביתה בלעדיי...).
    לדעתו הפגישה הראשונה עם האחות החדשה צריכה להיות בבית
    אני ברגשות נורא מעורבים ולא יודעת מה הדבר הנכון לעשות..
    האם ישנן ייתרונות בביקור ?
    אשמח לניסיונותיכן ודעתכן
    תודה
5 תגובות
עמוד 1
  • בת כמה הילדה? לדעתי עדיף שכן לבקר בבית חולים
    כדי שככה יהיה לה הכנה מראש לפני שאת מגיעה הביתה עם התינוקת החדשה
    שלא יגיע לה בבום, שתרגיש מעורבת,
    ותסבירי לה שאמא צריכה להשאר עוד קצת בבית חולים ואז תגיע הביתה להיות איתה
    (-שוב זה תלוי בת כמה היא)
    [
  • ללא ספק להביא לבקר

    יותר קשה יהיה לה אם 'תיעלמי' לה ליומיים
    ככה כשהיא תבוא לבקר, היא תראה שלא 'נעלמת' אלא האחות שהיא חיכתה לה נולדה...



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אני גם התלבטתי בזה אבל החלטתי ולפי דעתי זה יהיה יותר קל לכולם והבן שלי יבוא לראות בה את האחות החדשה בבית חולים
  • להביא לבקר, אבל לא להביא ללידה...

    דבר שני, אם היא מספיק גדולה ולא מדי גדולה- לקנות בובה חדשה, עכשיו יש לאמא תינוק/ת חדש/ה וגם לך. כשאמא תטפל בתינוק החדש- תוכלי את לטפל בתינוקת שלך. אם תעשי מהתינוקת שלה קצת טררם, יש סיכוי שזה גם יעבור יותר חלק
  • אני דווקא חושבת שלא כדאי.
    בלידה השלישית בעלי הביא איתו את שתי הבנות לביקור,
    וזה היה חסרת תועלת לחלוטין.
    במקום להחלים, התרוצצנו אחריהן במסדרונות,
    נגעו בכל דבר (עדיין, זה בית חולים!)
    והיה להן קשה לראות את אמא שלהן בכותונת של בית חולים,
    במיטה וכואבת מההתכווצויות.

    לדעתי, הכי טוב להיפגש בבית,
    באווירה נוחה, בשקט ובמרחב הפרטי שלך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה