רוצה לשתף + שאלה חשובה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות
    אני רוצה קצת לשתף אותכן במה שעבר עלי ומה שעובר עלי עכשיו (מרגישה שאין לי את מי לשתף)
    אני ובעלי התחתנו לפני שנה שבועיים אחרי החתונה גילתי שאני בהריון השמחה הייתה גדולה מאוד שהייתי בשבוע 7 הלכתי לעשות בדיקת דופק ולצערי לא היה אמרתי שאני ימתין לפחות עד שבוע 8+ ונראה מה יהיה הלכתי שוב בשבוע כמעט 9 ולא היה דופק והפלתי לפני בערך שלושה חודשים גיליתי שוב שאני בהריון והפעם הלכתי בשבוע 8 לבדוק דופק והיה דופק הלכתי מהרופא הביתה שמחה ומאושרת אחרי יומיים התחילו לי דימומים קלים ישר הלכתי לרופא נשים והיא עדיין ראתה דופק והכל היה בסדר הלכתי הביתה ואחרי 3 שעות הדימומים התחזקו וישר הלכתי לבית חולים ושם כבר לא ראו דופק אמרו לי תנוחי יומיים ותחזרי לביקורת חזרתי לביקורת וכבר הרחם שלי היה ריק ההריון נפל לי לבד
    אחרי המקרה הזה כל פעם שאני רואה אישה בהריון או אישה עם עגלה או חברה שילדה אני מתחילה לבכות (כמובן לא מרוע מהכאב למה זה קורה לי) החלום הכי גדול שלי זה להחזיק את הביבי שלי בידים
    אחרי שני המקרים הלכתי לבדיקות אצל רופא פרטי ולפני כמה ימים עברתי בדיקת היסטרוסקופיה (מקווה שאתן יודעות מה זה)

    ועכשיו השאלות:
    1. בשבועיים האחרונים יש לי בחילות במשך כל היום ואני אמורה לקבל מחר מחזור אבל תמיד המחזור מקדים לי והפעם לא
    היום עשיתי בדיקת ביוץ וזה הראה לי שני פסים האם יש מצב שאני בהריון? האם בדיקת ביוץ יכולה להראות הריון?
    2. ואם אני בהריון עכשיו בעזרת השם האם בבדיקה היסטרוסקופיה לא היו אמורים לראות את זה? והאם הבדיקה הזאת מזיקה להריון?

    מצטערת על החפירה ותודה לעונות
11 תגובות
עמוד 1
  • היי. מצטערת לשמוע על מה שעברת. לגבי הבדיקה אם יש אופציה להריון אז לא עושים אותה. היא יכולה להזיק לעובר. מציעה לך לקנות בדיקת הריון ולדעת בוודאות. במידה ואת בהריון לפנות במיידי לרופא שלך. אולי הוא ייתן לך תמיכה לתחילת ההריון על מנת שלא יחזור על עצמו המקרה הקודם.
  • אה...לא שמתי לב שכתבת שכבר עברת את הבדיקה...אז היו רואים את ההריון לדעתי.
  • הסטרוסקופיה זה צילום רחם לא?
    עושים אותה לפני הביוץ ואומרים שהיא עוזרת לקליטה אז אולי זה מה שעזר... תחכי בסבלנות, הגוף עבר טראומה ואולי בגלל זה המחזןר מאחר.
    מאחלת לך בקרוב הריון תקין שייסתיים בידים מלאות!
    תעדכני!!!
  • עשיתי את הבדיקה היסטרוסקופיה כדי לבדוק אם יש לי מחיצה ברחם ותודה לאל אין לי כלום הכל תקין
    אני מאוד מקווה שאם אני בהריון עכשיו שזה לא פגע בהריון
    ואם אני לא בהריון אז שיגיע כבר המחזור כדי שנוכל להתחיל לנסות שוב
    קרה למישהי פעם שבדיקת ביוץ הראה תשובה חיובית יום לפני מחזור וזה היה הריון?
  • מורנוש יקרה,
    בדרך כלל מוודאים היטב שאין היריון לפני שעושים בדיקה פולשנית כמו היסטרוסקופיה...
    גם אני עברתי את זה... אני עשיתי היסטרוסקופיה ניתוחית להוצאת שארית שיליה לאחר הפלה.... אז רציתי לעודד אותך ולספר לך שגם אני עברתי 2 הפלות בשבועות 8 ו-10.... היה דופק ולאחר מכן פשוט פסק...
    כיום אני חובקת תינוקת מקסימה בת 4 חודשים... אז תתעודדי!!! כל הרגשות לגיטימיים לגמרי... גם אני לא יכולתי לסבול לראות נשים בהריון.. וכמובן שזה לא מתוך רוע :)
    מאחלת לך הריון תקין ובריא בעיתו ובזמנו...
    לכל שאלה אשמח להיות כאן בשבילך...
  • הדר איזה כיף שזכית בתינוקת מדהימה
    אני מאמינה שאלוהים מכין לי משהו טוב ובעזרת השם בקרוב יהיה לי בשורות טובות
    בקשר לבדיקה יומים לפני הבדיקה עשיתי בדיקת הריון כי ידעתי שכדאי לא להיות בהריון והתוצאה היתה שלילית
    אולי זה היה מוקדם מידי בשביל לגלות הריון
    כמובן שאני ובעלי לא ניסינו להכנס להריון בגלל הבדיקה הזאת אבל דווקא שלא מנסים לפעמים זה בא
    וממש יש לי הרגשה שאני בהריון עכשיו יש לי בחילות במשך כל היום המחזור לא בא
    לא יודעת מוזר נקווה לטוב גם אם כן וגם אם לא
  • מורנוש מצטערת לשמוע ממך את מה שעברת, מגיע לך להכנס מהר להריון כפיצוי על הכל, אל תדאגי מאמי זה יגיע רק צריך סבלנות :)
    מחזיקה לך אצבעות...

    ולדעתי לא יכולים עדיין לראות הריון בשלב נורא מתקדם, אבל לגבי בדיקת ביוץ שעשית, אז היה פה יום אחד שרשור על אחת שעשתה בדיקת ביוץ באיחור והיה לה 2 קווים וזה היה הריון באמת...
    וגם אני יום אחד עשיתי בדיקת ביוץ (אני בהריון) סתם כי היה בא לי לראות אם זה נותן 2 קווים, וזה נתן לי2 קווים... אז יש מצב גדול

    אבל מורנוש אם זה לא עכשיו זה יבוא לך, אל דאגה
  • מורנוש מצטערת לשמוע ממך את מה שעברת, מגיע לך להכנס מהר להריון כפיצוי על הכל, אל תדאגי מאמי זה יגיע רק צריך סבלנות :)
    מחזיקה לך אצבעות...

    ולדעתי לא יכולים עדיין לראות הריון בשלב נורא מתקדם, אבל לגבי בדיקת ביוץ שעשית, אז היה פה יום אחד שרשור על אחת שעשתה בדיקת ביוץ באיחור והיה לה 2 קווים וזה היה הריון באמת...
    וגם אני יום אחד עשיתי בדיקת ביוץ (אני בהריון) סתם כי היה בא לי לראות אם זה נותן 2 קווים, וזה נתן לי2 קווים... אז יש מצב גדול

    אבל מורנוש אם זה לא עכשיו זה יבוא לך, אל דאגה
  • אם זה מנחם אותך יש לי חברה שעברה הפלה טבעית פעמיים בדיוק כמו שאת מספרת היה לה, ואחרי נסיונות של שנה וחצי ו2 הפלות היום ברוך השם יש לה בן והיא חודש שישי והכל בסדר, אין מה לעשות החיים לא הולכים לפי התכניות שלנו תמיד כמה שזה עצוב, אני יודעת כמה זה כואב לרצות ילד ולשמוע על אחרות שהן בהריון ולהרגיש שמשהו אצלך דפוק,אבל כשזה יגיע את כל כך תעריכי ותהני מזה בנתיים, תהני מהרווח הנקי שלך עם בעלך, כי התקופה הזאת שאתם נשואים אבל בלי ילדים ואחריות זאת תקופה שלא תחזור.
    לגבי השאלות שלך אני לא כ"כ יודעת כי אני חוותי בחילות בשלב יותר מתקדם, ואני לא מכירה את הסוג בדיקה הזאת.
    מאחלת לך רק אושר ובשורות טובות, אמן!.

    3> linoy
  • מוסיפה עוד טון של חיבוקים

  • תודה רבה לכולן
    קיבלתי מחזור אז אני לא בהריון
    אבל עכשיו נוכל לנסות בלי לחץ
    מקווה שאני יחזור לפה כמה שיותר מהר
    אתן מקסימות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה