היי בנות, מתוך סקרנות לדעת האם גיליתן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • את מין העובר כאשר ידעתם??? למשפחה, חברים או שמרתם בסוד לשם אפקט ההפתעה או סיבה אחרת.? ושאלה נוספת לבנות הדתיות בפורום, האם נכון מה שנאמר לי שאתם מבקשים לא לדעת את מין העובר? תודה לעונות, שבת שלום
11 תגובות
עמוד 1
  • היי !
    אני סיפרתי לכל מי ששאל ...



  • גם אני מספרת למי ששואל.. בעלי לא רצה לספר אבל אני פשוט לא מצליחה להסתיר כלום ... במיוחד לא מהקרובים אליי

  • זה לא קשור לדת שלא שואלים.
    אני לא שואלת מכיוון שאני נהנית מההפתעה הזו בלידה עצמה, לא יודעת, נחמד לי הרגע הזה שאומרים לך מזל טוב, יש לך בן/בת.
    אין לזה שום קשר לדת.
    אולי זה קשור לזה שיש לנו יותר ילדים בד"כ אז מגיעים למצב שכבר לא משנה איזה מין.

    מירי, אמא לחמישה מדהימים!!!
  • אנחנו רוצים לדעת
    אבל לא מספרים לאף אחד עד הלידה
  • אנחנו שאלנו, רק אמא שלי ידעה (לאבא שלי אמרנו פעמיים וכל פעם הוא שכח
  • Nhnh, אתם גם לא מזמינים כלום לפני הלידה?
    אני לא מוכנה להזמין כלום, הלכנו לחנת ושאלנו מה ניתן לקחת באותו הרגע מעכשיו לעכשיו. הם אמאו לנו שחוץ מעגלה אפשר לרכוש הכל מעכשיו לעכשיו...

    אני כל כך חוששת אפילו להזמין רהיטים לבית של התינןק.... הריון זהלא בטוח ואין לדעת כלום׳ עדהלידה!
  • אני דתיה
    שאלנו את מין העובר בסקירה המוקדמת
    סיפרתי למספר מצומצם מאוד של אנשים קרובים
    ורק אחרי הסקירה המאוחרת סיפרתי ליותר אנשים, בעיקר כששאלו

    בהריונות של הבת הגדולה והשניה שלי לא ידענו את מין העובר, וההפתעה בהחלט מדהימה
    בהריון של הבת הקטנה שלי ידענו את מין העובר וסיפרנו די בהתחלה, כי עשיתי רק סקירה אחת

    גם אנחנו לא קונים כלום לתינוק ולא מביאים כלום לבית עד הלידה...



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • סיפרנו לכל מי ששאל בשלושת ההריונות
  • לא מספרים לאף אחד, הפתעה
  • אנחנו סיפרנו את המין למשפחה ולחברים הקרובים.. כל השאר ניחשו עד הלידה..
    ואנחנו דתיים וכמובן שהסקרנות נמצאת גם אצלנו..
  • אנחנו לא סיפרנו...

    צעקנו

    צרחנו

    הלכנו עם כתובית על החולצה כל השבוע

    יש לי בן

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה