היי שיר תודה על ההתייחסות!

היום (יומיים אחרי הכדור האחרון) שוב הגיע המחזור אבל הפעם כמו שצריך.
שוחחתי עם הרופאה, היא אמרה שזה בסדר ושאין לי מה לדאוג,
ולגבי הביוץ- שאספור החל מהיום.
בכל אופן, העברתי את התור אליה ל 24 לחודש.... (שיהיה קרוב יותר לביוץ שאמור להיות)
נקווה לטוב.
ולגבי המשקל- מאוד מפריע לי!! אני כבר חודש מנסה לרדת... עושה מאמצים... הולך ממש ממש לאט... אבל יהיה בסדר ב"ה...