פספסתי את מועד חיסון שעלת :(((( - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היה לי אתמול תור לעשות אותו, ומרוב שהראש שלי מלא בדרגות, שכחתי. !!!!! אין תורים לזמן הקרוב ואני ביום רביעי אהיה כבר שבוע 34 החיסון ניתן עד שבוע 36!

    מבאס......
20 תגובות
עמוד 1
  • אני אישית לא מתכוונת להתחסן... אבל אם זה ממש חשוב לך, אל תוותרי, תלחצי עליהם לקבל אותך בין התורים



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • מה התאריך המשוער שלך?
  • 18.2 למה?



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • תות קודם כל חשבתי עלייך!!!
    מה שלומך חמודה?

    דבר שני אני יודעת שהחיסון שנוי במחלוקת
    אבל זו לידת חורף תנסי ללחוץ עליהם בכל זאת אם חשוב לך...
  • היי,

    אני קבעתי תור בזמנו ללשכת הבריאות ברמלה בשביל להתחסן, בפועל כשבאתי היו בנות שהגיעו מוקדם בלי תור ב7:45, ופשוט נכנסו.
    http://www.health.gov.il/Subjects/pregnancy/during/Pages/LB_whooping_cough.aspx
    רשימת הסניפים בקישור (משום מה רמלה לא מופיעה), שימי לב שבחלק כתוב שצריך לקבוע תור ובחלק כתוב שאם לא הצלחת להשיג תור להגיע ביום מסויים. שווה לך להתקשר.

    בהצלחה
  • *צריך להביא לחיסון פנקס חיסונים ו 64 ש"ח
  • היי שנשן, מתה כבר ללדת! אני עוד פעם הייץי מאופזת בביהח. אני כבר עייפה ורוצה שהוא יצא! קיבלתי זרעקת להבשלת ריאות ועוד יומיים שבוע 34.
    בקשר לחיסון- ניסיתי לדבר איתם אין תורים ואין אפשרות להכניס בדחיפה!

    טלטול שאלתי באיזה שבוע את כי חשבתי שאולי את תלדי באביב, אני מפחדת שיקרה לו משהע... אני מחכה לו כל כך הרבה זמן ושנים!

    ממש מבואסת מזה!
  • תנסי לדבר עם המוקד של משרד הבריאות... לי הם עזרו כשהיה לי כביכול עוד שבוע לעשות את הבדיקה- אחת הנציגות חזרה אליי אחרי שדיברה ישירות עם הלשכה ומצאה לי מועד פנוי..
  • תות, באיזה עיר את עושה אחיסון?
  • תות, באיזה עיר את עושה אחיסון?
  • פתח תקווה.
  • דיברתי עם משרד הבריאות אתמול, עיש תור רק בחודש הבא כשזה כבר לא רלוונטי עבורי.
  • היי תות,

    אפשר להתחסן גם במכון מור.
  • אני התחסנתי במרכז לבריאות האישה בלי תור והאחיות שכנעו אותי .
  • אורתית ומיי בייבי, תתנו יותר פרטים איך אני מגיעה למכון מור? איפה יש בריאות האישה שאני יכולה להתחסן שם?
  • באתר האינטרנט יש לינק ל"חיסון שעלת" ורשימת הסניפים.
    אולי תמצאי סניף שקרוב אלייך...
  • נאמר לי על ידי חברה שבמרכז למטייל בבית חולים מאיר אפשר להגיע בלי תור לקבל את החיסון לשעלת
    ימים א' ו-ד' בשעות 15:30-18:00



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • מכון מור זה דרך הטלפון שיש באתר, מהניסיון שלי אין תורים קרובים בכלל הכל בטווח של חודשים... תנסי ללחוץ על משרד הבריאות!!
  • אני לא מבינה מה כ"כ מסובך להשיג אצלכם תור.
    אני (בירושלים) לא הלכתי השבוע במועד שקבעתי והיום התקשרתי לקבוע שוב ונתנו לי ליום שלישי הקרוב.
    תנסי אולי בעיר אחרת שלא רחוקה ממך.
  • אני לא מבינה מה כ"כ מסובך להשיג אצלכם תור.
    אני (בירושלים) לא הלכתי השבוע במועד שקבעתי והיום התקשרתי לקבוע שוב ונתנו לי ליום שלישי הקרוב.
    תנסי אולי בעיר אחרת שלא רחוקה ממך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה