היי בנות,
עליתי כבר 25 קילו ואני בשבוע 34.
אני לא יכולה עם ההערות האלה יותר !!!!
אני אישה מאוד חזקה ומאוד כוחנית והכל עובר דרכי אבל אולי זה ההורמונים.
כל פעם שאני אוכלת או מדברת על אוכל בעבודה יש כל מיני הערות..."לאן את רוצה להגיע?" "את אוכלת בשביל 20 או בשביל 2" וכל מיני הערות נבזיות ומגעילות.
גם במשפחה של בעלי חמתי שהיא לא כל כך אישה חכמה בלשון המעטה זורקת הערות וכל הקטע שאף אחד לא עצר לרגע והסתכל במראה!
שלא תחשבו שאני בסביבה של דוגמנים ודוגמניות אבל למה בהריון אנשים מוצאים את עצמם מעליבים ? מה זה נותן להם?
אותי זה רק מדרבן לרדת אחרי הלידה אבל עדיין כבר לא נעים לי לצאת מהבית






הייתי חייבת לפרוק
