הערות מגעילות של אנשים!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,

    עליתי כבר 25 קילו ואני בשבוע 34.
    אני לא יכולה עם ההערות האלה יותר !!!!
    אני אישה מאוד חזקה ומאוד כוחנית והכל עובר דרכי אבל אולי זה ההורמונים.
    כל פעם שאני אוכלת או מדברת על אוכל בעבודה יש כל מיני הערות..."לאן את רוצה להגיע?" "את אוכלת בשביל 20 או בשביל 2" וכל מיני הערות נבזיות ומגעילות.
    גם במשפחה של בעלי חמתי שהיא לא כל כך אישה חכמה בלשון המעטה זורקת הערות וכל הקטע שאף אחד לא עצר לרגע והסתכל במראה!
    שלא תחשבו שאני בסביבה של דוגמנים ודוגמניות אבל למה בהריון אנשים מוצאים את עצמם מעליבים ? מה זה נותן להם?
    אותי זה רק מדרבן לרדת אחרי הלידה אבל עדיין כבר לא נעים לי לצאת מהבית


    הייתי חייבת לפרוק
5 תגובות
עמוד 1
  • אנשים יכולים להיות ממש חצופים גם
    בכלל אני מרגישה שבהיריון מרשים לעצמם לפעמים יותר מתמיד.

    אנחנו היינו במלטה בשבוע 22 ומישהו שם שאל אותי באיזה חודש אני
    אמרתי לו שישי
    אז הוא אמר לי "נראה יותר, מה זה תאומים??"
    והוא בעצמו היה גוץ 1.65 ושמן!!!! באותו רגע הצטערתי שאני לא מהאנשים שמעליבים
    כי ממש היה בא לי לענות לו שהוא נראה שמן גם בלי היריון.

    וביום שישי בקבוצת ווטסאפ של החברים דיברנו על ההופעה של רובי וויליאמס
    אז אמרתי שאנחנו גם כנראה נקנה כרטיסים
    ישר מישהו שואל אותי "ומה תעשו עם התינוקת תשאירו אותה בבית?"
    עזבי שבסוף לא הזמנתי כי התחרטתי
    אבל סליחה?!?!!? מי אתה בכלל חתיכת חצוף! אני ביקשתי ממך בייביסיטר? שאלתי את דעתך בחינוך? יש לך בכלל אישה או ילדים שאתה מעיר לי כזאת הערה?
    יש אמהות שבגיל 4 חודשים מכניסות כבר למעון ואם אחליט שאלך להופעה אני אלך להופעה ובטח לא אבקש ממך רשות!

    פשוט מרתיח
  • שני, כמה שאת צודקת!!!
    אני מחודש 5 אומרים לי " נראה שאת אוטוטו צריכה ללדת" פתאום כולם הפכו לרופאים/מיילדים/דולות ואחיות.
    ממש מעצבן!!!!
    אני כבר בקושי מתראה עם אנשים מי שלא עושה לי טוב אני מתרחקת.
    המשפחה שלי היא היחידה שטוב לי להיות איתה הם תמיד יודעים להגיד את הדברים הנכונים.
    וכאילו החברות ה"טובות" כל כך שמחות לראות שאת כבר לא הנראית טוב בחבורה והן ממש שמחות.
    אבל הבטחתי לעצמי להוריד את כל הקילוגרמים שהצטברו כמו בלידה הראשונה גם אם אצטרך לישון בחדר כושר!!!
    אני עושה את זה בשביל עצמי !!!
  • אני ביום רביעי אהיה בשבוע 34, אמנם עליתי רק 9 קילו, אבל עדין, הייתי רזה בטירוף ועכשיו כלום אבל כלום לא עולה עליי.... אנשים מסתכלים ומעירים ובא לי לא יודעת מה לעשות להם!
    מאז הערה אחת שקיבלתי, כשאני עוברת מאנשים, לא משנה מי, אני מסתירה את הבטן! שמה תיק או סוודר או כביסה שתסתיר את הבטן! אין לי סבלנות יותר! היא אזלה!!

    נמאס מטיפשים!!! פשוט נמאס!!
  • מכירה את זה מקרוב... ואצלי זה יותר גרוע כי אחותי הגדולה גם בהריון והיא מאז ומעולם הייתה יותר רזה ממני... היא ממש בסוף ההריון ואני שבוע 18 וצוחקים עליי שאני שמנה כמוהה כבר וזה מוזר...
    ובכלל חמתי כל הזמן אומרת לי שהשמנתי ושאני אפסיק לאכול לפחות עד החתונה )מתחתנת עוד יומיים(...
    אבל בכל מקום ובכל מה שנעשה יהיו לאנשים הערות... צריך פשוט לדעת להנהן בראש ולהעביר הלאה... הרי כולם "יותר חכמים מאיתנו" וכולם "מבינים" יותר... שיגידו מה שרוצים... תקחי לעצמך את מה שאת רוצה לקחת ותוציאי מהאוזן השנייה את השאר...

  • פשוט מעצבן!

    היום פוגשת אותי שכנה בבוקר.
    השכנה בגודל של משאית!!! ענקית!!!!! כאילו שהיא יורדת 30 קילו ולא רואים!!! ואני אף פעם לא מעירה ולא עוקצת והיא כל הזמן מעירה לי .
    היום ראיתי אותה והיא בקושי הולכת מהשומן...והיא עוד אומרת לי " את בקושי הולכת" התייבשתי!!!!
    צחקקתי והמשכתי ללכת !!!! מה נסגר??????????????
    מזל שאני לא יודעת להחזיר אחרת היא הייתה נעלבת!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה