ברוכה הבאה!
דבר ראשון, אל תתעצבני.. בדרך כלל עונים פה בערב.. ובלי קשר אני דיי בטוחה שמספר הקוראות כולל בתוכו גם בנות שלא רשומות לפורום כך שהן גם לא יכולות לענות.
ולשאלתך - אני לא מומחית בנושא מה גם שזה הריון ראשון שלי אבל ללא ספק התוצאה חיובית! :) אני עשיתי בדיקה יום לאחר האיחור והתוצאה הייתה 80, גם לא גבוה במיוחד.
בכל מקרה, תעשי בדיקה נוספת בעוד יומיים לוודא הכפלה של התוצאה. שיהיה בהצלחה!!