מי שפיר... אחוזי הצלחה ?!!? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • טוב אז ככה
    חברה שלי עברה שקיפות עורפית שהיתה לא בסדר
    נאמר לה שהסיכויים גבוהים שיש לילד תסמונת דאון
    הבדיקות יצאו 1:20

    נקבע לה לעשות בדיקת מי שפיר

    לפני כמה ימים היא עשתה סקירה מוקדמת
    וברוך ה'!!!! הכל תקין!!!

    היא בכל זאת רוצה לעשות את הבדיקה...
    ואני יודעת שהבדיקה הזאת מסוכנת, ויש מיקרים שגם גרמה להפלות
    מפחידד מאוד
    אבל היא כל כך חוששת שהיא רוצה להיות רגועה עד כמה שאפשר
    כי היא יודעת שאחוזי ההצלחה של מי שפיר הם 99%

    מי ששמעה על בנות שעשו, או עשתה בעצמה
    מה הייתן עושות? מבצעות או לא?
    האחוזים של הבדיקה באמת כל כך גבוהים?
    והאם זה באמת כזה מסוכן?

    תענו לי זה חשוב תודה


5 תגובות
עמוד 1
  • אין תשובה??!?!


  • לא עשיתי ולא יודעת על אחוזי הצלחה אבל יש היום גם בדיקת דם שבודקת תסמונת דאון והיא בטוחה... אבל היא יקרה

  • במקרה של 1:20 הייתי עושה מי שפיר או בדיקת דם שעלותה בסביבות 4000ש"ח. אחוזי סיכון במי שפיר- סיכון להפלה בערך 1:300.
  • עד כמה שידוע לי סקירת מערכות לא נותנת תשובה לתסמונת דאון כמו מי שפיר.
    אצלי 2 הסקירות היו תקינות וחלבון עבורי יצא 1:180 עשיתי בלי לחשוב פעמיים מי שפיר ( ב"ה הכל בסדר..) היום זה לא מה שהיה פעם.. הבדיקה הרבה יותר בטוחה וסכ"ה שואבים כמות של 2 כפות, שמתחדשות אחרי 4-6 שעות לאחר הבדיקה.
    חשוב להקפיד על מנוחה ב-48 שעות לאחר הבדיקה.
    אני עם תוצאה של 1:20 לא חושבת בכללללל רצה ומהר לעשות מי שפיר.
    שיהיה בהצלחה!
  • אני עשיתי בדיקת מי שפיר בכל 4 ההריונות שלי,
    מעדיפה לא ללדת ילד חולה..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה