היי בננות מה שלומכן?...
מחזור אחרון 8.10.14 וביוץ בין התאריכים 22-23-24/10.14
הבטא יצא לי 43
הרופא נשים אמר לי שאין טעם לבוא אליו...רק ביום ראשון.
ביקשתי מהרופאת משפחה הפנייה לבדיקת דם כדי לוודא שהבטא עלה...היא שלחה לי מיליון בדיקות
איידס...אדמת...בדיקת דם לגלוקוז...בדיקות שתן למינהן...
לעשות אותן עכשיו או שזה מוקדם?
סורי על החפירה...ותודההה

