Cmv - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הריון שני, ולצערי הרב נדבקתי ב-cmv הידבקות ראשונית. ההידבקות אירעה אי שם בין השבוע ה-12-16 (לא בטוחים בדיוק מתי). אך את גילנו רק עכשיו בשבוע 27. עשינו סקירה מוקדמת, מאוחרת ועכשיו בעקבות ההידבקות סקירה שלישית כולן תקינות לחלוטין. הרופאים ביקשו ממני להמתין לביצוע מי שפיר עוד חודש במטרה למנוע סיבוך אפשרי של מי שפיר- לידת פג. אני לחוצה מאוד כמעט לא מפסיקה לבכות מרוב פחד וחששות. השאלה הגדולה מה משקל הסקירה והאם יש בו אפילו באחוזים בודדים בשביל להפיג חלק מהחששות.
    בנוסף אשאל האם יש כדורי הרגעה/ שינה (בעבר ושלא בהריון השתמשתי בקלמנרבין) המותרים לשימוש בהריון... כי ברור שגם הסטרס הזה לא תורם לשום דבר.
6 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    משקל הסקירה הוא גדול, משום שאם היא תקינה סביר להניח שהעובר - גם אם נדבק ב - CMV, לא נפגע באופן משמעותי. יש כדורים מותרים - בקשי מן הרופא שלך.

    ד"ר הדר

  • גם לחברה שלי היה בהריון השני ובסקירות הכל היה תקין והילד כבר בן שנתיים והכל בסדר...
    זאת מחלה שכבר יודעים להתמודד איתה.

    ורד
  • תודה מעודד לשמוע שלא הכל שחור....
    ושיש גם מצבים שבהם בסוף הכל מסתדר.
  • ד"ר הדר
  • ד״ר הדר, מה המשמעות של ״לא נפגע באופן משמעותי״- דהיינו, אלו מומים ניתן לפסול על סמך הסקירות? ואילו יצטרכו להמתין עד הלידה? או עד לביצוע MRI?
  • שלום רב

    זו שאלה שלא ניתן לתת עליה את התשובה דרך הפורום

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה