התקשרו אליי היום מהמעבדה, יצא חלבון עוברי 3.3 במקום 2.5 במקס'..
אמרו שיש חשד לבעייה במערכת העצבים של העובר
אני ממש בלחץ
לא מפסיקה לבכות
השלג הזה מעכב הכל
אני לא יודעת מה לעשות..
הסקירה הראשונה היתה תקינה, השקיפות תקינה.. פתאום זה.. אני קורסת..

בבקשה תרגיעו אותי
אני כבר בשבוע 20 וזו עוברית שחיכינו לה המון זמן..