מיואשת,מיואשת, מיואשת!!!!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לא יודעת מה לעשות ואין לי כל כך עם מי לדבר... אני ובעלי מנסים כבר מעל שנה וזה לא הולך:(:(:( אני בתחילת ה 30...בעלי עשה בדיקת זרע והכל בסדר, אני עשיתי בדיקת הורמונים והכל בסדר.. עשיתי דיקור סיני פעמיים בשבוע כמעט 4 חודשים!!!! וכלום... לא יודעת מה עושים עכשיו???? הרןפאה שלנו אומרת שצריך לעשות בדיקה אם השחלות פתוחות..צילום של הרחם ואחכ אם כן טיפול בכדורים... היא אמרה שזו בדיקה מאוד כואבת ואני ממש לא רוצה לעבור אותה:( קראתי קצת על זה והבנתי שבדכ מצב כזה שהשחלות סתומות קורה אחרי דלקת באגן או הריונות קודמים (ואני עברתי הפלה בצעירותי)... אבל בפורןם רפואי אחר אמרו לי שלא כדאי לעשות את הבדיקה כי היא לא תמיד נכונה ובכלל לא נותנים כדורים אלא הזרקות... אני מבולבלת, לא יודעת מה כדאי לעשות עכשיו... אני לא רוצה שןם הזרקות כי זה נראה לי ממש מצב כשיש בעיה חמורה ואני בכלל לא יודעת מה יש לי בעיה רפואית... מרגישה סוג ב' שאני לא מצליחה להיכנס להריון ושום דבר לא בסדר אצלי...
10 תגובות
עמוד 1
  • היי..
    קודם כל את תמיד יכולה לדבר איתי ;) ולא את לא סוג ב גם אני ובעלי ניסינו כמעט שנה לפני שפניתי לרופא להבין מה לא בסדר ולפעמים הכול בסדר וזה פשוט לא קורה.
    עשיתי צילום רחם וכן זו בדיקה ממש כואבת ולא נעימה אבל כדאי שתעשי אותה ככה יהיה אפשר לשלול את האופציה שיש הידבקויות או חסמים בשחלות.
    אני התחלתי 2 הזרעות עם כדורים ואז עברנו לזריקות לא תמיד מתחילים ישר מזריקות וזה לא בהכרח מעיד על בעיה חמורה כי לי אין שום בעיה לבעלי יש זרע טיפה חלש אבל לא ברמות שאי אפשר להיכנס להיריון ואנחנו בכל זאת החלטנו להתחיל טיפולים כי זה פשוט לא קורה טבעי..
    אל תתייאשי ואל תילחצי מחזיקה לך אצבעות
    בהצלחה
  • היי מותק
    קודם כל לא להתייאש, תשתדלי להירגע
    בדרך כלל אחרי כמה חודשים ללא הצלחה כבר מתחילים להרגיש את הלחץ וזה באמת באמת לא עוזר.
    לפעמים אין שום בעיה רפואית אבל זה פשוט לא עוזר!
    אישית, לא עברתי הזרקות, צילומים וכדומה
    אבל אם הייתי במצבך סביר להניח שהייתי מתחילה בסדרת טיפולים ובצילום רחם
    המטרה מקדשת את כל האמצעים!!
    מאחלת לך המון המון המון בהצלחה ושתתבשרי בבשורות טובות במהרה!

  • תודה רבה!!!!... קצת נרגעתי עכשיו.. כתבתי את זה ביום שקיבלתי את המחזור וזה תמיד ככה היום הראשון של המחזור קשה ועצוב... עכשיו שוב מחכים לביוץ ומנסים שוב... אני חושבת שננסה עוד קצת זמן ונחליט מה הלאה... הלחץ לא עוזר אני יודעת אבל לא משנה מה אני עושה אני לא מצליחה להוציא את זה מהראש.. ואני גם מרגישה שאם אני אחליט בראש לא לחשוב על זה או שאני אגיד לעצי מתי שיבוא יבוא אז אולי הגוף ירגיש שאני בכלל לא רוצה מספיק ואז לא משנה מה אני אעשה זה לא יצליח..אנשים מסביב גם לא עוזרים.. מרגיש כאילו כולם בוחנים אותי וחושבים שזה תוכנית כבקשתך.. כאילו הם לא עברו את זה לפני.. יש לי חברה(היא כבר לא נחשבת חברה) אני לא מסוגלת כבר לענות לה לטלפון.. היא כל פעם שואלת מתי אני בהריון כבר ומתי אני אספר לה והיא רוצה לדעת לפני כולם ושאני לא אשמור לעצמי.. ממש פסיכוטית לא מגזימה.. זה כל כך מלחיץ אותי שבא לי לבכות ואני לא יודעת איך להתמודד איתה..אוווף מקווה כבר שיהיה לי חדשות טובות..
  • היי..

    עברתי צילום רחם לפני שבועיים וזה ממש לא נורא!!!!

    בקושי הרגשתי..והגעתי מאוד מפוחדת עם בעלי שפחד יותר ממני.

    אבל בפועל זה ממש לא נורא ונגמר מהר ממש!!!

    אם יש לך שאלה או כל דבר תשתפי...

    הפורום כאן מדהים ומחזק ונותן כוחות!!!

    ואני בת 34 ועדין ללא ילדים...בהצלחה לשתינו ולכל מי שמנסה!!!!!
    מחוזקים לעולם
  • תודה רבה! מעודד מה שאת אומרת.. גם אם זה כן יכאב לפחות זה נגמר מהר.. אבל כנראה אני צריכה להכין את עצמי נפשית שאם אני לא אכנס להריון בחודשיים שלוש הקרובים אני אצטרך להתחיל טיפולים:( אני חושבת שההשלמה עם זה גם לא פשוטה... מחזיקה אצבעות לכולם
  • מישמיש תרשי לי להתייחס למה שרשמת מעלה:
    שאם תרפי הגוף שלך ירגיש זאת ואז בכלל לא תצליחי להיכנס להריון
    אני אתרן אותך ואומר שההיפך הוא הנכון!!
    אם תרפי הגוף יצליח לקלוט, תביני הגוף שלנו זה מכונה משומנת אחת גדולה שבנויה מהמון גלגלים קטנים, וכל גלגל מפעיל את הגלגל הבא, ברגע שאת נכנסת ללחץ הגוף מפריש הורמונים מסויימים שמתריעים למוח ולשאר האיברים להיכנס למצב של סטרס וזה מקדה על הכניסה להריון זה כיאילו חוסם את כל המעברים ומקשה על הגוף לקלוט הריון
    צרפי תרפי תרפי וזה יקרה בעזרת ה׳!!!

    בכל אופן, שיהיה לך המון בהצלחה באיזה אופן שתחליטי לפעול!!

  • היי, אני רוצה לעודד אותך! אני ניסיתי במשך 5 שנים להכנס להריון, היה לי הפלה אחת מהריון שנכנסתי אליו ספונטני, לכן לא מיהרו איתי לגשת לטיפולים. אבל בשלב כלשהו אני ממש התעקשתי על טיפולים, הפריות, כבר לא הייתה לי סבלנות לחכות. בסבב השני ההריון נתפס וילדתי לפני חודש ושלשה שבועות. ילדתי בקיסרי חירום ושם ראו שיש לי או שהיה לי הדבקויות ויכול להיות שזאת הייתה אחת הסיבות לזה שלא הצלחתי להקלט.
    מה שאני מנסה להגיד, זה שזה לא משנה הדרך! אם תשיגי הריון באופן ספונטני או מטיפולים, מהזה משנה?! העיקר הריון ושתחבקי כבר ילד/ה!!

    הטיפולים לא כאבו לי בכלל! בשום שלב לא כאב! יודעת למה?! כל כך רציתי ילד שלא עניין אותי מה יעשו איתי, רק שאהיה כבר בהריון.

    ועוד משהו, הלחץ לא ימנע ממך להכנס להריון, איך בשואה הם נכנסו חופשי להריון והיו בלחץ מטןרף ומתמיד. לא כמו שלנו.

    מאחלת לך כניסה מהירה להריון, מבינה לליבך!!! כל הבכי כל העצבים והשאלות המיותרות מאנשים מסביב שלא עוזרות!

    בהצלחה:)
  • היי תות קודם כל מגיע לך מזל טוב אני זוכרת שהיתה לנו פה תקופה שהיינו משוחחת הרבה!!!

    דבר שני אני גם הגעתי לשלב ההפריות ואני ממש בדעה שלך אני בטוחה שלא יכאב לי הזריקות כי אני ממש רואה את המטרה מול העיינים ורוצה כבר לחבק ילדה שזה לא אכפת לי רמת הכאב !!
    אני ממש מזדהה עם מה שכתבת

    ולכל הבנות פה שיהיה לכן בהצלחה תהיו רגועות ושלוות וזה יבוא בין עם זה טבעי או מטיפולים העיקר שיבוא כבר ושהיה בריא ושלם!!
  • תודה רבה לכולם!!!!!! אני חושבת שהדבר היחיד שאני יכולה לעשות וצריכה לעשות..זה לשחרר.. כמו ששני אמרה וזה משהו שחשבתי עליו עם עצמי וראיתי שאצלי זה תמיד שחור לבן.. או שיש או שאין.. אם אין אז זה נורא ואם יש זה מצויין "אני נורמאלית" ואני צריכה ללמוד שחיים יש להם את הזמן הנכון לכל דבר ואין תמיד שחור לבן נכון לא נכון.. אני אשתדל לעבוד על זה.. ותודה על התגובות לגבי הטיפולים גם לגבי זה קצת נרגעתי והחלטתי שכשאני ארגיש שלמה ונכון לי להתחיל לעשות טיפולים אני אתחיל במידה ואני אצטרך מבלי לחשוב יותר מידי אם זה יכאב או לא כי זה בסופו של דבר כאב עובר והמטרה מקדשת את כל האמצעים.. כרגע אני אנסה לקחת את הדברים באיזי ולהירגע.. לא להתרגש מכל מחזור ולבכות ולחשוב שהעולם חרב. אם יש לכן עוד עצות על איך לקחת את הדברים באיזי... איך לשחרר ומצד שני לתכנן את ימי ביוץ כי בכל זאת אני לא רוצה להפסיק מלנסות אשמח לשמוע!!!! תודה ובהצלחה לכולם!!!!!!!
  • היי..

    עברתי צילום רחם לפני שבועיים וזה ממש לא נורא!!!!

    בקושי הרגשתי..והגעתי מאוד מפוחדת עם בעלי שפחד יותר ממני.

    אבל בפועל זה ממש לא נורא ונגמר מהר ממש!!!

    אם יש לך שאלה או כל דבר תשתפי...

    הפורום כאן מדהים ומחזק ונותן כוחות!!!

    ואני בת 34 ועדין ללא ילדים...בהצלחה לשתינו ולכל מי שמנסה!!!!!
    מחוזקים לעולם
    היי, מה אמרו לך ? עוברת את זה עוד שבועיים.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה