קו ליולדת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • קו ליולדת - ערוץ הקשבה וסיוע לנשים שחוו הפרת זכויות או פגיעה על טווח רחב של רצף במהלך ההיריון, הלידה ולאחריה מהגורמים המטפלים. באין גוף המטפל בפניות של נשים, ומאחר ונשים נותרות כיום ללא מענה ועם חווית פגיעה המלווה אותן ביומיום ובמקרים מסוימים אף מפריעה לתפקוד כאישה וכאם, הקימה תנועת נשים קוראות ללדת למען חופש בחירה בלידה את קו ליולדת.
    הפנייה לקו ליולדת נעשית דרך שליחת מכתב באי מייל ויצירת קשר עם אחת ממתנדבות הקו אשר עברו הכשרה מיוחדת לכך. מתנדבת הקו תאזין לסיפור האישי של הפונה, תבדוק אתה מהם המהלכים המתאימים לה ותדריך אותה לגבי פנייה לגורמים המתאימים – משפטיים ו/או טיפוליים.
    אנו מודעות למאמצים הנעשים בחדרי הלידה להשגת רווחה ליולדות ועם זאת, עדיין, עוברות נשים חוויות פוגעניות, בין אם מדובר בפגיעה אישית או בהפרת זכויותיהן וזכויות היילודים.
    ניתן לפנות לקו ליולדות באי מייל: [email protected]

    ליהי סופרין, N.D
    מדריכת הכנה ללידה והנקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה