הפלה טבעית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב

    אני אמא לילד וכרגע נמצאת בהריון שני בשבוע 8 ( בשבוע 7 לא היה דופק לעובר) נבדקתי אצל שלוש רופאים ולצערי הרב (מאוד) כולם המליצו לבצע גרידה ( עדיין מחכה לתור) , לפני יומיים התחילו דימומים השאלה שלי היא, האם זה תחילת הפלה טבעית ללא שום התערבות ( כירורגית או כדורים) , איך יודעים שזה זה והאם יש סיכונים בהפלה בבית ?

    תודה רבה.
5 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    זו אכן תחילתה של הפלה טבעית. השאלה האם מסוכן או לא מסוכן תלויה בעיקר בכמות הדימום, במידת הכאבים ובסימנים נלווים (חום למשל) - אם יש כל אחד מאלו צריך ללכת להבדק. אי אפשר לדעת האם זה שהתחיל דימום המשמעות היא שאכן תתרחש הפלה מלאה - כלומר לא תמיד כל התוכן יוצא והרחם אכן נשאר נקי. בכל מקרה כדאי להבדק כדי לודא שלמרות הדימום, אין צורך בגרידה שתוודא שלא נותר דבר בתוך הרחם.

    ד"ר הדר

  • תודה רבה ד״ר על התגובה.

    כרגע אין שום תופעה למעט הדימום, כמה זמן יכול לקחת תהליך ההתרוקנות(כמה ימים,שבועות?) כדי לדעת מתי ללכת להיבדק אצל הרופא.

    תודה.
  • שלום רב

    כמה ימים

    ד"ר הדר

  • תודה רבה
  • בבקשה

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה