... בת 3 חודשים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, בתי בת 3 חודשים... עדיין לא התרגלה ולא אוהבת להיות על הבטן.... כל מה שאני מנסה דרך משחקים/ לשיר לה / תמונות/ ספרים/ רעשנים... וכו וכו לא עוזר... אחרי 2-3 דק היא מתחילה לבכות ואז אני מחכה .. עד שמגיעות הצרחות ואז הופכת אותה... סה"ה זה עניין של 5-7; דק.. ככה כמה פעמים ביום... אבל זה לא מספיק. מה לעשות ? איך לגרום לה לאהוב להיות על הבטן ?
1 תגובות
עמוד 1
  • הם לא אוהבים בגיל הזה להיות על הבטן, זה עובדה. אצל כולם זה בכי. הם צריכים להתאמץ על מנת להרים את הראש וזה מאוד קשה להם, אבל חייבים לחזק את חגורת הכתפיים. זה חלק מההתפתחות שלהם. אל תוותרי, שימי אותה ותהפכי אותה, שימי לה צעצוע לידה שתראה ושוב תהפכי אותה ככה הם גם לומדים להתהפך. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה