שינה ביום - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום! בתי בת 11 שבועות. הנקה מלאה.
    באיזשהו שלב היא התחילה לישון טוב בלילה בלי עין הרע. אוכלת פעם אחת. ישנה שש שבע שעות רצוף. אחרי ההנקה היא נרדמת וכשאני שמה אותה במיטה שלה היא קצת זזה ופותחת עייניים אבל נרדמת בעצמה תוך חמש עשר דקות. הבעיה ביום!! נרדמת בהנקה וכשאני שמה אותה במיטה שלה אחרי חצי שעה גג היא ערה. מוצץ יחזיק אותה כמה דקות וזהו. החשכתי את החדר, ניסיתי עירסול מוזיקה הכל. אם אני לא שמה אותה במיטה אלא מחזיקה אותה אונשהיא בעגלה או אוטו היא יכולה לישון שעות. אני לא מספיקה לעשות כלום ביום בגלל זה.
    למה לדעתכן היא לא רוצה לישון באותה המיטה שבלילה היא ישנה בלי בעיה. האם יש לכן איזה עצה? היא עוד מעט בת שלושה חודשים ואני מנסה לעשות סדר יום אבל זה קשה כשהיא ישנה ככה ביום.
3 תגובות
עמוד 1
  • בוקר טוב,
    דבר ראשון, ביתך צעירה מאד, וככל הנראה עדיין אינה מסוגלת מבחינה פיזיולוגית לשינה של לילה שלם.
    יחד עם זאת, לגבי שאלתך בנוגע לשנת היום :
    האם את עורכת טקס שינה טרם ההרדמה? יתכן וכאשר לביתך תהיה שיגרה ברורה וקבועה יהיה לה קל יותר לישון ברצף.
    האם ביתך מראה סימני עייפות טרם הירדמותה ?
    האם ישנה מספר פעמים ביום כחצי שעה בכל פעם?
    כמו כן, את מציינת שיש ביכולתה לישון שעות כאשר היא בתנועה באוטו או בעגלה, ושנרדמת תוך כדי הנקה. אם תרצי שתתרגל לישון לא רק תוך הנקה- נסי לנתק אותה מהשד כאשר את מרגישה שהיניקות מתחילות להיחלש. כך ביתך תתחיל להפריד בין שינה להנקה.
    חשוב לזכור שניתן להקנות הרגלי שינה בגילה של ביתך, אך עדיין לא ניתן לצפות ממנה להירדם באופן עתצמאי במיטתה ולישון בה לילה שלם.
    נשמח לענות לשאלות נוספות,
    יום טוב,
    נטע ושלי
  • תודה על התשובה המהירה.
    יש לנונטקס שינה בלילה שכולל עיסוי אמבטיה והנקה. ביום אין לי טקס שינה..לדוגמא בבוקר אני מאכילה אותה נותנת לה לשחק. כשהיא נראת לי עייפה אני מניקה עוד קצת יושבת איתה בכיסא הנדנדה ואז שמה בעריסה. היא תישן גג חצי שעה. אני מנסה למשוך אז עם מוצץ או מחזיקה אותה שוב על היידיים. אבל אז זה כל פעם שינה לא רצופה. ואז כשאני מוציאה אותה מהמיטה ומאכילה שוב היא עוד פעם נרדמת ואי אפשר לעשות שעת משחק כי היא לא ישנה מספיק בשינת הבוקר. קשה לי לבנות ככה שיגרה כשהיא לא ישנה אפילו שעה רצוף ביום. קשה לי ככה לבנות לוח זמנים של שעת שינה משחק הנקה. רק אם אני מחזיקה אותה על הידיים או יוצאת איתה לטיול היא ישנה מספיק. מה דעתכן יכול לעזור? למה במיטה היא מתעוררת אחרי חצי שעה ביום ובלילה היא ישנה שם שעות בלי הפסקה. הרי היא עייפה מספיק לישון איזה שעה שעתיים. בתודה מראש
  • ערב טוב,
    אנו ממליצות לך להתחיל לסגל לביתך טקס שינה לשנת בוקר- הטקס צריך להיות קבוע ושונה מטקס שנת הלילה, וכך יהיה קל יותר לביתך ללמוד את שיגרת היום.
    בנוסף, אם ברצונך לא ליצור תלות בהנקה על מנת להירדם- נסי להרדימה גם בדרכים אחרות.
    חשוב לזכור כי בגיל זה איננו מלמדים את התינוק/ת להירדם באופן עצמאי, אך בהחלט יכולים לסייע תוך היענות לסימני עייפות, ווהקניית הרגלי שינה מסודרים ונכונים להמשך הדרך.
    בהצלחה,
    נטע ושלי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה