רחם חד קרני - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,

    במסגרת בדיקות שעשיתי לקראת IVF (בעקבות בעיות זרע), התברר בבדיקת אולטרה סאונד תלת מימד שיש לי רחם חד קרני.

    רציתי לשאול:
    עד כמה גדל הסיכון להפלות בטרימסטר הראשון?
    בנוסף, הבנתי שיש סיכוי גדול ללידות מוקדמות והריון בסיכון. האם זה באמת כל כך נפוץ?

    אני מעוניינת להיכנס להריון, אבל אני צריכה לקחת בחשבון את התרחישים האפשריים של הריון כזה. לפיכך אשמח לקבל מידע על הנושא או הפניה למקורות מתאימים (לא מצאתי בעברית סטטיסטיקות).
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    זה נכון שכלל יש יותר סיבוכים מילדותיים ברחם חד קרני - הפלות, לידות מוקדמות, ניתוחים קיסריים ועוד. הסטטיסטיקה היא כ - 30% הפלות, 20% לידות מוקדמות שזה בערך פי 2 בהשוואה לנשים ללא רחם חד קרני. בעיניי זה טעות להסתכל כך על הסטטיסטיקה, כי המקרה שלך הוא בודד וההריון שלך יהיה רק שלך ולא חלק מנתון סטטיסטי, כך שזה לא צריך להשפיע על החלטתך להכנס להריון. עלייך להיות במעקב טוב של הריון בסיכון במהלך ההריון.

    בהצלחה
    ד"ר הדר

  • היי
    הובחנתי כבעלת רחם חד קרני שמאלי ההנתי מהרופא שהרחם שלי מחובר שלחתוצה שמאלית
    עוד נאמר לי שאני מבייצת מצד ימין רק ( בבדיקה אצל גניקולוג מידי חודש) מה זה אומר לגבי כניסה להריון? ואיך הגיוני ששחלה ימנית קולטת ביצית כאשר היא אינה מחוברת לרחם? אשמח לתשובה
  • היי
    הובחנתי כבעלת רחם חד קרני שמאלי ההנתי מהרופא שהרחם שלי מחובר לחצוצרה שמאלית
    עוד נאמר לי שאני מבייצת מצד ימין רק ( בבדיקה אצל גניקולוג מידי חודש) מה זה אומר לגבי כניסה להריון? ואיך הגיוני שחצוצרנ ימנית קולטת ביצית כאשר היא אינה מחוברת לרחם? אשמח לתשובה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה