אל תלכו לד"ר דניאל יאיר – פוגעני ולא מקצועי! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן
    אני חדשה כאן ונכנסתי כדי לספר לכן מלבי על חוויה קשה שעברתי, כדי אולי לחסוך ממישהי את עגמת הנפש

    הגעתי לד"ר דניאל יאיר לראשונה עם תסמיני מנאופוזה מוקדמת למרות שגילי צעיר מ 35.. בפגישתנו הראשונה הוא טען שלא יתכן שהשחלות שלי הפסיקו לעבוד וש"אין דבר כזה" (למרות שזה מצב שחל אצל כ 1% מהנשים לפני גיל 40). לשם בטחון הוא שלח אותי לבדיקות פרופיל הורמונלי ועוד. הוא לא טרח לציין שאת הבדיקה נהוג לבצע בדימום.

    הערכים בבדיקות יצאו גבוהים ביותר, FSH מעל 80, כשהגעתי למרפאתו ניסיתי לפתוח את הפגישה בחיוך כי ידעתי שיתכן שהבשורה שמצפה לי אינה קלה, אך ד"ר דניאל יאיר קיבל את פני בנזיפה ואז בישר לי ללא שמץ של אמפתיה, מבלי להסתכל בעיניים ולהביע כל צער, שיתכן שהגעתי לגיל המעבר, שהשחלות שלי לא עובדות ושקיים סיכוי גבוה שאין לי יותר ביציות ושתקוותי היחידה לילד היא תרומת ביציות! את הבשורה הקשה הזו אמר לי ד"ר דניאל יאיר באותה תשומת לב ורגישות שבה אומרים למישהו שהוא פספס אוטובוס. פשוט ככה.

    כששאלתי לגבי IVF ד"ר דניאל יאיר אמר לי את המשפט המדהים: " מי יסתכל עלייך ל IVF?! רק מי שלא גמר בית ספר לרפואה!" כאילו לא מספיק להגיד לאשה בת 35 שהיא הגיעה לגיל מעבר, לדעת ד"ר דניאל יאיר צריך גם להעליב אותה ולהבהיר לה בדרך המגעילה ביותר שהיא לא כשירה לטיפולי פוריות!
    כל תשובותיו של ד"ר דניאל יאיר בנוגע לטיפולי פוריות ואיך כדאי לנהל מצב זה היו חסרות או שגויות. הוא לא נתן לי כל הנחיה למעט לחכות ולראות מה קורה ולקחת הורמונים חליפיים אם גלי החום יהיו קשים מנשוא. אגב כששאלתי, הוא טען שהוא מומחה לפוריות!

    אם הייתי מגיעה אל ד"ר דניאל יאיר בלי ידע מוקדם והיכרות עם רופאים אחרים הייתי יוצאת מהבדיקה הזו מרוסקת! כך מבשרים לאשה שיתכן שלא תוכל להביא ילדים לעולם?! שגיל המעבר הגיע 15 שנים טרם זמנו ושהיא חשופה לשלל סכנות בריאותיות? אם הייתי מקשיבה לעצותיו של ד"ר דניאל יאיר יתכן שהייתי מפספסת את חלון הזמן הצר שנותר לי להכנס להיריון!

    למזלי אני מכירה מעט את עולם הרפואה ולכן לא הסתפקתי בעצותיו של ד"ר דניאל יאיר, מיהרתי לקבוע תור למומחה אמיתי לפוריות, שהוא גם בן אדם, שהנחה אותי להתחיל בטיפול הורמונלי בנסיון לעורר את השחלות ובמקביל לעשות מעקב זקיקים, הזרעה ואם ידרש גם IVF כדי למצות את המיטב מביציות שנותרו לי אם יש כאלה. וכן, אנשים שבהחלט סיימו בית ספר לרפואה היו עושים IVF במקרה זה.

    לשמחתי בעזרת טיפול הורמונלי השחלות הראו סימני התעוררות. עברתי הזרעות עם הורמונים ובהזרעה השנייה נקלטתי. זהו מזל גדול מאחר שכפי הנראה המצבור השחלתי שלי אכן נמוך מאד והיה עלי למהר ולעקוב אחרי הזקיקים שנותרו כדי להגדיל את הסיכוי להכנס מהם להיריון ולא לפספס אותם.

    לו הייתי מסתפקת בעצותיו של ד"ר דניאל יאיר יתכן שפשוט הייתי נכנסת לדיכאון, מפספסת טיפול שעורר את המערכת ההורמונלית שלי או את הזקיקים המועטים שנותרו לי, ואת ההריון שלי, כי מי יסתכל עלי בכלל לטיפולי פוריות?!

    בקיצור - אל תלכי לד"ר דניאל יאיר. הוא לא רק אנטיפת, בוטה וחסר יחסי אנוש ברמה באמת קיצונית (ואני אדם סבלני) ד"ר דניאל יאיר גם לא מקצועי, מציג מידע חסר ושגוי ומתהדר בתחומי התמחות שאינו בקיא בהם.

    ראו הוזהרתן, אל תלכו לד"ר דניאל יאיר!

    בהצלחה לכולן ושניתקל רק ברופאים קשובים ומקצועיים שלא שכחו להיות בני אדם וגם בקיאים בחומר
60 תגובות
עמוד 2
  • ד"ר יאיר דניאל הציל את חיי.
    שרופא בכיר בקופה לא האמין לי ולא הקשיב לי שיש בעיה עם תרופות פריון.
    למזלי היה לא את הידע והפניית להקשיב לי ולתת לי מענה חלופי ומתאים.
    מכיוון שהוא רופא שלי מעבר ל10 שנים.
    מעולם לא הרגשתי מושפלת וכבר נתקלתי בגרועים.
    הוא תכליתי. ענייני ומקצועי.
    הוא אולי לא מטפל רגשי, הוא לא מכיל אותי ולא לזה אני מגיעה אליו , אבל הוא רופא ומצוין.
  • באתי אליו ממש בשבועות הראשונים של ההריון שלי רק כי הרופא האישי שלי שהוא מקסים ורגיש
    ברמות לא יכל לקבל אותי.
    הזדעזתי מהיחס המחריד,רופא שומר למוטפלת שלא "אני לא מבין מה הביעה בלשכב על המיטה כמו בן אדם שפוי את מסוממת או מה" או שאני רוצה לענות לבעלי והוא אומר לי מה את חושבת שזה פה שכונה? ובנוסף אומר לי איו לך שק הריון בקרירות ולא מסביר למה
  • גם אלי הוא לא היה נחמד בכלל. באתי לבדיקת hpv ראשונה בחיים והוא לא הסביר לי מה המשמעות של הבדיקה, ומה הוא הולך לעשות לי. רק אמר לי להוריד את המכנסיים, והתחיל להכניס אלי דברים בלי להסביר מה הוא עושה ומה הוא מכניס, למרות ששאלתי שאלות. הדבר היחידי שהוא עשה זה להגיד ״זה הולך לכאוב קצת״ על אחד מהדברים שהוא הכניס. שאלתי אותו מה משמעות הבדיקה והוא ענה לי בשתי מילים. לא נחמד בכלל, אנושיות ברמה אפסית. לא אכפת לו שנדע מה קורה בגוף שלנו.
  • שלום! אני רוצה להגיד שהזדעזתי לראות את כל התגובות שכתבו פה על הרופא!
    הוא רופא נשים.. הוא לא גס הוא מיקצועי !
    אני הייתי אצל כ 7 רופאים בחיים שלי !!!
    7!!! בגלל שסובלת משחלות פולציסטיות ורק היה לי נזק

    הגעתי לד"ר דניאל והוא נתן לי את הטיפול הנכון!
    מנע ממני טיפולים שלא התאימו לי כמו נרות ועוד! שזה מה שעושים רב הרופאים כשיש דלקות או בסגנון. וד"ר דניאל
    שיפר לי את החיים!
    נתן לי טיפול מתאים שגרם לבעיות ההורמונליות שלי להתאזן! (אחרי שהרסו לי את הרחם וציסטות בלי סוף)

    אני חושבת שמי שממהרת לבוא ולכתוב על רופא מקצועי שברצונו רק לעזור ולטפל ברמה הגבוה ביותר זה הכי לא בסדר וזאת הסיבה שכנראה אתן מרגישות ככה..
    קורה.
    על תמהרו לשפוט!
    "תהיו טובים יהיו טובים אליך בחזרה"
    ממליצה!!!!!
  • באמת עצוב לשמוע על החוויה.
    אני מבינה למה נפגעת ממנו, אבל גם החוויה שלי ממנו הפוכה. התחלתי בגיל 44 טיפולי פוריות (בהפנייה שלו). היו לי שם תגובה אלרגית להורמונים ובמרפאת פריון לא הקשיבו לי, עד שבאתי אליו , כמעט ברגי האחרון והוא הציל את חיי.
    הוא חד וחותך מהר. אכפת לו מהבריאות הפיזית והנפשית של האישה והוא מעדיף להגיד לך דברים בפנים ולחסוך ממך כאב מיותר.
    הוא שלח אותי 4 פעמים לפרופיל ותמיד אמיר שזה ביום 2-5 למחזור. בסך הכל הוא תומך במיצוי מהיר של כל שלב ומעבר לשלב הבא.
    הוא מבין את המחיר הבריאותי והנפשי של IVF ואני מאמינה שרצה להגן עליך ממנו במחשבנ שהסיכויים נמוכים. שמיה שהוא טעה ולך הכל הצליח.
    הבוטות היא לפעמים חלק ממנו, טעיות מאוד מאוד נדירות אצלו , לעומת רופאים נחמדים יותר. אני סומכת עליו ב 100 אחוז ואני בהיריון , גם בזכותו.
  • הייתי מטופלת שלו לפני עשור בגיל 25 וזה היה טראומטי ממש, לפני כן הייתי באה בשביל בדיקות ולא עניין אותי היחס האנטיפטי שלו אבל כשהיתה לי בדיקת פאפ לא טובה הבנאדם דיבר אלי ככ מגעיל, כשניסיתי חקבח הסבר מה יש בי נזף בי ״זאת מחלת מין!״ ועשה לי בדיקה כואבת שרק אירי שיצא י ממנו גיליתי שאני מדממת ובכלל לא אמר לי. יצאתי בדמעות ומאז לא חזרתי אליו. מזעזע שהוא עדיין במקצוע
  • מצטרפת לתגובות, לא מקצועי ולא רגיש ברמות!!!! אל תלכו אליו באמת שלא מגיעה לו עבודה
  • מצטרף להמלצה שלך. אפס ביחסי אנוש
  • מסכימה עם כל מילה. רופא זוועתי, יש סיבה שיש אצלו זמינות תורים ככ גבוהה.
    רופא שמקטין את המטופלות שלו, ללא יחסי אנוש בסיסיים או נימוס מינימלי.
    יש הרבה ביקורות נוראיות עליו ברשת - מכבי צריכה לפטר אותו מיידית.
    להתרחק.
  • עצוב לי כל כך לקרוא את כל זה.. רק עכשיו אני מבינה בכלל מה עברתי אצלו במשך שנים של הדחקה.. הייתי צעירה והמודעות שלי היתה כל כך נמוכה, פשוט חיפשתי תור זמין לגינקולוג וככה במשך שנים הלכתי אליו, ספגתי יחס מזלזל ומשפיל, חוסר כבוד, חוסר היגיינה, גם אליי הוא לא הסתכל בעיניים, לא הסביר שום דבר גם כששאלתי שאלות- הוא התנשא וזילזל בי אם התעניינתי לעומק במשהו.. תמיד ״תיקתק״ אותי מהר, ענה בחוסר סבלנות/ התעלם ממני והיה פשוט דוחה.
    לצערי הרב עברתי אצלו 2 הסרות של גידול טרום סרטני בצוואר הרחם וזה הרגיש לי כמו במוסך, ההליך היה לא מקצועי, רשלני, בלי ליווי או הסבר על תקופת ההחלמה הממושכת, בלי הסבר באופן כללי על מה קורה אצלי בגוף
    אני *בטוחה* שדניאל יאיר פגע בי פיזית ושהניתוחים האלו לא התבצעו כשורה ואילחשו אזורים מסויימים באיבר המין שלי. אני לא אותו הדבר מאז ורק עכשיו אחרי שנים רבות אני מתחילה להציף את החוויות הקשות בנסיון לרפא את עצמי.
    דניאל יאיר לא זכאי לרשיון שלו וזה מחדל שהוא רופא ובעמדה של טיפול בנשים
    בבקשה אל תלכו אליו אף פעם, הלואי והייתי קוראת את כל זה לפני שהכרתי אותו
60 תגובות
עמוד 2
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה