כדוריות אדומות בשתן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר הדר...
    אני בהריון ראשון, בת 31, בשבוע 9 ו4 ימים ואני נחשבת הריון בסיכון, עם BMI של 30 (סכרת תקינה - עם ערך של 85 בבדיקת הדם האחרונה, ובדיקת הסכרת של ה-3 חודשים האחרונים היא גם תקינה).
    עשיתי אתמול בדיקת שתן כללית ותרבית (בתרבית התשובה היתה: דלה מעורבת). כל הערכים בבדיקה הכללית היו תקינים (אין סוכר, אין חלבון, אין חיידקים... הכל שלילי או בטווח הנורמה) חוץ מספירת הכדוריות האדומות בשתן - שם התשובה היא: עקבות שלמים (20).
    לפי מה שניסיתי לברר באינטרנט, הבנתי שמדובר בערך גבוה במיוחד...
    מה יכול לגרום לכך? מה אני אמורה לעשות הלאה?
    אני אציין בנוסף, כי בכל התקופה האחרונה, במסגרת העובדה שאני צריכה לתת שתן לעיתים קרובות כמו כל הריונית, יוצא לי בכל לילה להתעורר לפחות פעם אחת אם לא יותר עם כאבי בטן חזקים שנובעים מהתחושה שהשלפוחית שתן שלי הולכת "להתפוצץ" מרוב עומס... יכול להיות שהעומס הזה פצע את שלפוחית השתן שלי וזה מה שגורם לדימום שלי בשתן? זה הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו, מאחר ואין לי שום סימנים פיזיולוגיים אחרים שיכולים להצביע על בעיה...
    מחכה לתשובה... בתודה מראש...!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    מדובר בערך נמוך ולא בערף גבוה

    אם מדובר בבדיקה בודדת שהיא לא תקינה, ללא היסטוריה של דם בשתן בעבר אז אני לא רואה סיבה לגאגה או להמשך ברור. בשלב ראשון, כדאי פשוט לחזור על הבדיקה בעוד מספר ימים ולראות האם היה שינוי.

    כדאי לבדוק שאין דלקת בדרכי השתן וגם לוודאי כי אבנים בדרכי השתן שיכולים לגרום לתופעות כפי שאת מתארת. בכל מקרה לא מדובר בפציעה / שריטה של השלפוחית על ידי עומס

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה