טיסה לארה״ב- שבוע 14 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות! :) התייעצות שמטרידה אותי בזמן האחרון...
    אני ובעלי התחתנו לפני שנה ותכננו בספטמבר הקרוב לנסוע לארה״ב לירח דבש למשך שלושה שבועות. ביום חמישי האחרון גיליתי שאני בהריון משמע שבספטמבר בע״ה אהיה בסביבות שבוע 14. במידה והכל יילך כמו שצריך (לפני חמישה חודשים היתה לי הפלה טבעית בשבוע 8)- האם אני יכולה להרשות לעצמי לטוס? קראתי המון בפורומים ודעות של רופאים שכותבים שאין בעיה לטוס בטרימסטר שני...
    מישהי טסה לארה״ב בסביבות השבוע הזה ויכולה לייעץ? לא בא לי לוותר על ירח הדבש- בידיעה ברורה שבמידה ולא נטוס עכשיו לארה״ב לא נטוס לפחות ב-4 שנים הקרובות..
4 תגובות
עמוד 1
  • אני טסתי לארה"ב בחודש רביעי.
    היה בסדר גמור רק שהרופאה שלי אמרה שלא אשב במטוס יותר משעה-שעתיים בלי לזוז, ז"א לקום ולעשות סיבוב פעם בשעתיים.
    נהניתי מאוד ולא הפריע לי בכלל!!!
    סעי ותיהני!!!

    מירי, אמא לחמישה מדהימים!!!
  • אין בעיה לטוס בהריון תקין. אני טסתי בהריון של הבכור שלי בין שבעוות 7 ל11 ובהריון השני בין שבועות 4 ל6 (לא ידעתי שאהיה בהריון, גיליתי שם).
    חשוב לשתות הרבה מים בטיסה ולזוז הרבה - וגם תשימי לב שאת לא מפספסת בדיקות (סקירה ראשונה)

    יעל, אמא של יונתן ואיתמר
  • תודה לכן :)


    B-F
  • טסתי בשבוע 19 והכל היה בסדר :) תהנו
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה