עזרה תוצאות בטא בדם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן
    חדשה בפורום, נשואה ללא ילדים
    ווסת אחרונה 12.7, היום עשיתי בטא בדם ויצא לי 1923.7 אני בהריון !!! אבל המספרים קצת מדאיגים אותי איך יכול להיות שזה כזה גבוה בשלב כל כך מוקדם ? יכול להיות שזה תאומים?!
9 תגובות
עמוד 1
  • היי ליז וברוכה הבאה...
    הרבה מזל טוב והמשך הריון תקין וקל.
    לדעתי היה לך ביוץ מוקדם... אבל לגמרי לא שוללת הריון עם תאומים... תקבעי תור לרופא נשים שלך אם עדיין לא קבעת וכמובן תעדכני אותנו ... בהצלחההה
  • אני חייבת להבין מתי נקלטתי. בחודש שקדם לו קיבלתי ב 10.6 וקיימתי יחסים עם בעלי רק ב 24.6 כי הוא לא כל יום בבית הוא 3 שבועות בבסיס, קיבלתי מחזור ב 12.7 וזה לא אופייני כי בדרך כלל אני מקבלת כל 28 יום אבל היה לי ממש דימום 5 ימים ואז קיימנו שוב ב 24.7 שזה 12 ימים אחרי המחזור ובאותו יום שקיימנו בדקתי בשירותים והרגשתי שאני בביוץ כי ההפרשה שלי נמתחה כמו חלמון ושקופה (סליחה על התיאור) ב 2.8 עשיתי בטא בדם יצא פחות מ 7 והיום כשנבדקתי יתא 1923.7, הקליטה הייתה בחודש הנוכחי נכון ? כאילו ב 24.7 ..
  • לי ניראה שהערכים בסדר גמור :)

    גם לי היה ערכים גדולים מוקדם ממה שחשבתי והייתי בטוחה תאומים או סיבות כאלו ואחרות שראיתי באינטרנט ונלחצתי..

    בדיקת אולטרסאונד הראתה תינוק אחד ומקסים! כרגע בדרך...

    ובעזרת השם יבואו עוד...

    העיקר תשמחי הכל נראה לי תקין ופשוט תבדקי באולטראסאונד או להתייעץ עם רופא אם זה מטריד אותך.

    בהצלחה ומזל טוב!1!
  • ברוכה הבאה :)

    שיהיה במזל טוב ובשעה טובה .

  • תראי יכול להיות שניקלטת בכלל סוף יוני וביולי קיבלת מחזור כרגיל.. לחברה שלי זה קרהוהיא קיבלה מחזור עד שהתחילו להופיע עוד תופעות,עשתה בדיקה וגילתה שהיא בשבוע 11....
  • עדכון:
    היום ביצעתי בטא נוספת והתוצאה כבר 7386 ! מה אתן אומרות ?
  • יש לי אולטרסאונד בבוקר בע"ה, מקווה לטוב, אני ממש מתרגשת!!
  • בשעה טובה ומצולחת !!!

  • ממש מרגש!
    שיהיה בשעה טובה ומוצלחת
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה