מוהל - רק לא צבי שקולניק! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ממש בקצרה: עשה ברית, לא חתך כמו שצריך, שלחנו לו תמונות כי הרגשנו שמשהו לא בסדר, די ניפנף אותנו ואמר שזה נראה מצוין. לא היינו רגועים אז הלכנו לאורולוג מומחה - מפה לשם הילד עבר תיקון ברית, ושקולניק לא לקח טיפת אחריות.
    הבעיה הייתה לא הפדיחה שהוא עשה - כי אני מניח שהרבה מוהלים עושים פאדיחות מדי פעם. הבעיה הייתה שאי אפשר לסמוך עליו אח"כ - לא בא יום אחרי לבדוק בבית, לא הזמין אותנו להבדק אצלו שוב.. פשוט אמר "הכל יעבור ויהיה בסדר".

    לסיכום: מאד נחמד - מאד לא מומלץ.
3 תגובות
עמוד 1
  • אני מצטערת לשמוע..
    אצלי הסיפור קצת שונה, הוא תפר את בני לאחר הברית, כנראה גזר יותר מידי, ומיהר לברוח.
    לאחר שעתיים כשבאתי להחליף לו גיליתי טיטול ספוג בדם. לקח לו זמן רב לענות לי ולא ידעתי מה לעשות. לקחתי את עצמי ורצתי למיון. מסתבר שהגעתי ממש בדקה ה 90. עוד קצת והבן שלי היה מת!!
    מהר הכניסו אותו לחדר טיפולים וכל מיון הילדים בבית החולים וולפסון הגיע לטפל בו. קיבל 2 מנות דם, עירוי, טיפול ע״י אורולוג שלקח לפחות שעה. אישפוז בטיפול נמרץ ועוד לילה להשגחה.
    שקולניק, דאג לברר לפני השבת ואחריה מה איתו ויש הרגשה של קלות ראש. בכל אופן, אני מודה לצוות מדהים וכמובן לאנרגיה של אנשים מדהימים סביבי שהבן שלי חי ונושם.
    לגבי הנזק העתידי עוד אין לי מושג..
    מקווה שלא יהיה.. אחרת הדם שלו יהיה על הידיים של שקולניק כל החיים!!
  • דוקטור צבי שקולניק לא מומלץ בלשון המעטה!!!! בברת עצמה היה נחמד מאוד אך פה זה נגמר. כבר בחיתוך ירד לקטן המון המון דם ובכה המון.
    לאחר מכן יומיים לאחר הברית עוד היה יורד דם בצורה מכובדת ואיבר המין נראה ממש לא טוב. כשהתקשרתי לדוקטור (ערב שבועות) לאחר הפצרות רבות אמר שיגיע- כשהגיע אפילו לא אמר שלום ונכנס בעצבים לבדוק את הילדת מסתבר שאת התחבושת הידק חזק מדי והפצע לא היה יכול להירפא, עוד קצת ומי יודע מה היה קורה.
    כאמור מיהר לברוח מן הבית ואפילו שלום ביציאה לא אמר

    להתרחק כמו מאש!!!!
  • אחלה מוהל. מומלץ מאוד
    עושה ברית לפי ההלכה, מאוד נחמד ומקצועי.
    מל את שני בני, היה הגון גם בתשלום וקשוב לחששות שלנו.
    הבריתות עברו בטוב וללא בעיות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה