ירידה בחלב ופתרונות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    מניקה הנקה מלאה 4 חודשים ונהנית מכל רגע.
    בסוף השבוע הייתי בחול 4 ימים והשארתי לבעלי מנות במקפיא כמובן, במקביל שאבתי בחופשה בכל פעם שהשד התמלא, זה יצא משהו כמו 3 פעמים ביום.
    חזרתי ביום שלישי בבוקר ומייד הנקתי את התינוקי.
    מיום רביעי, אני מרגישה שיש לי ממש מעט חלב והיום (יום חמישי) אני מרגישה שכמעט ואין לי חלב בכלל. התינוק מתעצבן כשאני נותנת לו ציצי כי כנראה לא יוצא לו כלום.. וכשאני מנסה לשאוב אני בקושי מצליחב לשאוב 30. השד ממש מרוקן, אני לא רגילה לתחשוה הזאת מםני שתמיד היה מתמלא וכרגע הוא פשוט לא מתמלא.. אולי בגלל שאני מנסהלשאוב, אבל עדין זה מוזר לי.
    התייעצתי עם יועצת הנקנ שאמרה לשאוב כל 3 שעות בסה"כ 35 דק מכל שד ושתוך48 שעות זה אמור להגביר ייצור החלב.. (גם אם לא יוצא כלום)
    אני דואגת שלמרות זאת אני לא אצליח לחדש את המלאי.. האם יש מקרים של בנות שזה אכו עבד להן?
    לפני שנסעתי, הילד מאוד אהב להרגע עם השד לפעמים בתור מוצץ וכרגע פשוט אין לו סבלנות לציצי והוא דיי דוחף אותי.. אני בכל מקרה מציעה לו את שני הצדדים.. באחד הצדדים הוא מתחבר לשד לכמה שניות ועוזב. האם להמשיך ולהציע לו?

    סליחה על החפירה, פשוט מאוד חשוב לי להמשיך בהנקנ אני לא רוצה לוותר
1 תגובות
עמוד 1
  • לא לשאוב כל 3 שעות 35 דקות , נסי אחרי כל הנקה להוסיף עשר דקות שאיבה מכל צד ולקחת כמוסות חילבה 3 כדורים 3 פעמים ביום וצמחמשנקרא מורינגה ניתן לרכוש בפארמים השונים . לא להתייאש זה יתאזן, תמשיכי להניק אותו . לפני הנקה חממי את השד עם קומפרס חם ל15 דקות זה יקל עליו ויגביר את הזרימה , בהצלחה ועדכני
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה