שאלה בנושא שאיבה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    יש לי בן מתוק בן 5.5 חודשים יונק בבית הנקה מלאה ומעון אוכל קפואים, אני כרגע שואבת בעבודה במשאבת סווינג של מדלה חד צדדית. אני עובדת מ-8-17, שואבת לפחות חצי שעה- 45 דקות (מעבירה את המשאבה מצד לצד כשהטיפטופים מפסיקים ומשתמשת בקונכיה לצד השני) משתדלת פעמיים ביום אבל לא תמיד מצליחה לצאת להפסקה. מצליחה לשאוב שתי מנות של 110/120 מ"ל והקטנציק אוכל 3 ומלאי הקפואים שלי ממש מצטמצם.
    ורציתי לשאול אם מה שקורה לי זה נורמאלי ואם יש פיתרון כלשהו?
    הציעו לי לקנות משאבה דו צדדית כדי להגביר את החלב וגם לשאוב מהר יותר בפחות זמן (משהו כמו סווינג מקסי או פריסטייל), פשוט קשה לי לצאת להפסקות בעבודה בזמנים קבועים (עובדת בחנ"מ). האם כדאי להשקיע ולקנות דו צדדית (אם כן איזו?) או שזו השקעה לא שווה למי ישי כבר את הסווינג החד צדידית?
    ואשמח לכל עיצה להגביר את תפוקת החלב ומיהרות השאיבה.
    תודה רבה מראש!
4 תגובות
עמוד 1
  • היי יקירה ,
    כן זה דיי מתסכל :(
    נסי לקחת כמוסות חילבה 3 כדורים 3 פעמים ביום , או צמח המורינגה, ניתן לרכוש בבתי המרקחת.
    במקביל 15 דקות לפני שאיבה חממי את השד עם קומפרס חם ( כרית חימום /בקבוק גומי) זה יעזור להגביר מעט החלב ואת הזרימה נסי שבוע אם לא יעזור כדאי לרכוש או להשאיל משאבה דו צדדית שאולי תקצר לך זמן הנקה
  • הי תודה על העיצות והעזרה!
    האם את ממליצה על משטבה מסויימת דו צדדית?
    מה ההבדל בין אמדה? סווינג מקס? והאם הן טובות ויעילות?
    או בכלל ללכת בכיוון פומפ אין סטייל? או פריסטייל?
    שבוע נעים!
  • הי תודה על העיצות והעזרה!
    האם את ממליצה על משטבה מסויימת דו צדדית?
    מה ההבדל בין אמדה? סווינג מקס? והאם הן טובות ויעילות?
    או בכלל ללכת בכיוון פומפ אין סטייל? או פריסטייל?
    שבוע נעים!
  • היי וסליחה על העיכוב , הפריסטייל מחליפה את הפמפ. מדלה ( הסווינג) טובה מאמדה, אם יש לך אפשרות לרכוש לכי על הפריסטייל אם לא תשכירי מיד שרה את הלקטינה בשאיבה כפולה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה