הטיפ השבועי לקראת המעבר לשעון החורף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ב 25/10 עוברים לשעון חורף, מזיזים בשעה 2:00 לפנות בוקר את המחוגים שעה אחת אחורה. כלומר, הרווחנו עוד שעת שינה. יש !!!! אבל, הילדים שלנו פתאום יתחילו לקום בשעה 6:00, אם הם רגילים לקום בשעה 7:00 או בשעה 4:00 אם הם רגילים לקום בשעה 5:00!!! ואז זה כבר לא כיף...
    לנו, המבוגרים, קל להסתגל במהירות למעברים בין שעון הקיץ לשעון החורף. לילדים פחות.
    אז איך נוכל להקל על השינוי ?
    בחורף מתחיל להחשיך מוקדם, אחד ההורמונים המשפיעים על שנת התינוק והילדים הוא הורמון המלטונין, המכונה גם הורמון השינה. הורמון המלטונין, מתחיל להיות מופרש בחושך והוא מעודד שינה, לכן ילדיכם צפויים להראות לכם סימני עייפות מוקדם מהרגיל כאשר נעבור לשעון החורף.
    אם כיום ילדכם הולך לישון בשעה 20:00, אז כשנעבור לשעון החורף הוא כבר יהיה מאוד עייף בשעה 19:00.
    לכן, בימים הראשונים לשעון החורף מאוד חשוב שתסתכלו על ילדכם על מנת שתוכלו לקרוא היטב את סימני העייפות שלו ושתוכלו להגיב בהתאם.
    אם שעת ההשכבה בשעון הקיץ היא 20:00, אז התחילו את ההשכבה ביום הראשון לשינוי בסביבות השעה 19:00, ביום השני השכיבו את הילד בסביבות השעה 19:15, ביום השלישי בסביבות השעה 19:30.... כך בכל יום תדחו במעט את שעת ההשכבה עד שתגיעו לשעת ההשכבה המקורית, 20:00.
    אל תחששו להשכיב את ילדכם מוקדם מהרגיל, ההשכבה בזמן תקל על תהליך ההירדמות ותתרום לשינה איכותית יותר במהלך הלילה.
    אתם צריכים לקבוע מאיזו שעה אפשר להתחיל את הבוקר. לדוגמא, הבוקר מתחיל רק החל משעה 6:00 .אם הילד אשר היה רגיל להתעורר בשעה 5:30 בבוקר, מחליט לפתוח את הבוקר ולהתחיל את היום בשעה 4:30 אז עליכם להחזיר אותו לשינה בדיוק כפי שהייתם מחזירים אותו לשינה בשעה 24:00 בלילה. עליכם להיות מאוד נחושים ועקביים במסרים שאתם מעבירים לילדכם.
    ייתכן ויעזור לכם לשים וילון בחדר הילדים על מנת שהחדר יהיה חשוך בבוקר ושלא ייכנס אור אשר עשוי להעיר את הילד.
    ילדים עם הרגלי שינה טובים אמורים להסתגל לשינוי במהרה, מספר ימים ותשכחו בכלל שהיה שעון קיץ....
    שיהיה בהצלחה,
    דנה קרסיס יועצת שינה לתינוקות וילדים
    www.goodnightbaby.co.il
    054-4270222
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה