צואר רחם משפכי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני בשבוע 20+3 ולפני יומיים הייתי בביקורות מעקב הריון בסיכון במכבי, הרופא נתנן לי הנחיה של שמירת הריון לפחות לשבועיים הקרובים וטיפול באטרוגסטן פעמיים ביום. בממצאים כתב "אורך החלק השמור של תעלת הצואר 29 מ"מ, משפכי" שאני מניחה שזו הסיבה לשמירת הריון אך אני לא מבינה למה, הבנתי שבהריון תאומים צואר רחם מעל 29 מ"מ בטווח הנורמה. אולי הסיבה היא המשפכי? מה זה אומר? האם כדאי לקבל חוות דעת נוספת? באולטרסאונד רק נרשם אורך צואר 29 מ"מ ותיאור צואר בצורת משפך. אני אחרי IVF ולא כ"כ מאמינה בהורמונים, כך שקשה לי לקחת אותם בלי להבין למה? כמו כן למה הכוונה מנוחה מוחלטת? האם מותר לי לשבת? לעבוד מהבית על המחשב? האם רק בשכיבה?

4 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    איני יכול להתייחס לבדיקה מבלי לראות אותה. אכן, צוואר רחם של 29 מ"מ זה תקין, כך שלא ברור לי למה הכוונה במשפך ומה אורכו/גודלו מעל החלק הסגור.
    לגבי המנוחה, אין צורך להיות מרותקת למיטה אפשר לשבת, לעבוד מהבית ולא צריך לשכב כל הזמן

    ד"ר הדר

  • היי ד"ר הדר ותודה על התגובה.
    מצ"ב תמונה של הצוואר, לא כתוב דבר נוסף לגבי אורך או גודל המשפך, ההתייחסות במדידה היא רק לתעלת הצוואר.
    מתגובתך אני מרגישה קצת יותר אופטימית לגבי מצבי, האם יש סיכוי שאחזור לשיגרה ואוכל לצאת מהבית ?
  • שלום רב

    זה כבר מעבר ליכולתי בפורום, וזה יהיה לא אחראי מצידי
    בכדי לתת לך המלצות להמשך ההריון, אני צריך לבדוק אותך ולא להסתמך על תמונות

    ד"ר הדר

  • היי אני שבוע 32 צוואר הרחם שלי הוא 22 מ"מ משפכי יש לי כאבים חזקים בנרתיק והאגן אשמח לדעת מה זה אומר ומה עושים במצב כזה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה