מנסים מספיק? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני ובעלי מנסים להרוץ כבר 4-5 חודשים, אבל שוכבים פעמיים-שלוש כל פעם. חוץ מזה יש לי מחזור כל 24 ימים וקשה לי להבין מתי הביוץ. אוף אני מתוסכלת, קוראת באינטרנט על כל הבנות שנקלטות בחודש השני. מה אני עושה לא נכון? מה זה אומר מחזור קצר כל כך??
4 תגובות
עמוד 1
  • היי נועה,
    אני לא מומחית בעניין רק בעלת ניסיון קטן..
    4-5 חודשים זה לא מספיק זמן כדי להבין אם את לא עושה משהו נכון..
    אין לך מה לדאוג! תמתיני..את תיקלטי!

    את טובלת?
  • גם אני הייתי מקבלת כל 24 ימים, הביוץ הוא 14 ימים לפני הווסת הבאה ועל כן סביר להניח שאת מבייצת ביום ה- 10 מתחילת המחזור. אם את טובלת המקווה אז יכול להיות שאת מפספסת את הביוץ ואז את צריכה כדורים שידחו לך קצת, אם את לא טובלת אז תתחילו לנסות כמה שיותר מוקדם, תהנו (-:
  • אני לא טובלת... למה?
  • מי שטובלת מחכה 7 נקיים ובמקרה של ביוץ מוקדם סביר שמפספסים את הביוץ... לכן רשמתי שאם את לא הולכת למקווה תתחילו מוקדם
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה