שוקו סויה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי, האם מותר לשתות שוקו סויה של אלפרו?
    לפעמים בא לי משהו מתוק... מה מומלץ לשתות או לאכול? שזה גם לא יהיה מזיק או משמין מידי?
1 תגובות
עמוד 1
  • ערב טוב!

    משאלתך אני מניחה שאת מתייחסת יותר להאם מותר לך מבחינת הקלוריות? מדובר במשקה על בסיס פולי סויה וסוכר ולכן זה משקה מתוק לכל דבר כגון מיץ\משקה מוגז. יש יתרון לסויה שוקו על פני סתם משקה מתוק שגרתי מכיוון שזה מכיל חלבון וסידן ומינרלים אחרים שאין במיצים\מוגזים אחרים. בכל מקרה תקחי בחשבון שעדיין מדובר בסוכר ולכן יש לשים גבולות=). רעיונות אחרים למזונות מתוקים עם יתרון בריאותי: פרכית+כפית טחינה גולמית+חצי כפית סילאן, 1-2 תמרים+2-3 אגוזי מלך או שקדים טבעיים. יוגורט 1.5%+פרי. אני יוצאת מנקודת הנחה שאין לך סוכרת\סוכרת הריונית או בעיה רפואית אחרת העשויה להתנגש עם המלצותיי. במידה ותרצי המלצות מפורטות יותר תגשי לדיאטנית שתעזור לך לבנות תפריט\תזונה המותאמת אישית אלייך.

    בברכה,
    עינת כהן
    תזונאית קלינית

    https://www.facebook.com/einatcohen.vegan.nutrition
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה