הזמנה לקבוצת תמיכה בתל אביב - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולכן,
    יש דברים שרק מטופלות פוריות יכולות להבין. כאשר השתתפתי בקבוצה למטופלות פוריות, אחת סיפרה על הלחץ מכל טלפון שמצלצל ביום של בדיקת דם, ואחרת סיפרה על ריב עם בן הזוג על כך שקנה נייר טואלט עם לבבות אדומים. כי יש דברים שרק מי שנמצא בנעליים שלך יכול להבין, ורק עימו את יכולה לחלוק, לשתף, לחזק ולהתחזק.
    אני שמחה להזמין אתכן לקחת חלק בקבוצת תמיכה אינטימית למטופלות פוריות בתל אביב בעלות סמלית של 50 ₪ למפגש.
    הקבוצה תתקיים בימי שלישי החל מה - 8/12/15 בין השעות 19:30-21:00.
    יש מקום פנוי למשתתפות נוספות.
    אשמח אם תפנו אליי במסר לפרטים נוספים לכל מי שמעוניינת/מתלבטת.

    שמי לימור ואני אמא לתאומים בני שש, שהגיעו לעולם לאחר מסע ארוך וקשה. מסע של רגעי משבר וירידה לתהומות הנפש. של טיפולי פוריות, אובדני הריון וניתוחים רפואיים.
    במסגרת הניסיונות שלי למצוא כלים שיסייעו לי לצלוח את רגעי המשבר, נתקלתי במודעה שפורסמה בפורום אינטרנטי למטופלות פוריות, המזמינה לקחת חלק בקבוצת תמיכה של נשים, אשר ישתפו בקשיים שהן עוברות ויחזקו האחת את השנייה. החלטתי לנסות.
    הדינמיקה הקבוצתית, השיחה עם נשים אחרות שחוות חוויות דומות לשלי, בעוד כולנו מדברות באותה שפה, במיוחד כאשר גם המנחה היא מטופלת פוריות, מאוד הקלה עלי ועל יתר חברותי לקבוצה.
    מניסיוני, מטופלת פוריות, אף אם היא מוקפת משפחה וחברים, לעולם מרגישה כי אלו הסובבים אותה לא באמת מבינים; לא באמת יכולים להכיל את התחושה – ומכאן גם לא יכולים לסייע. קבוצת תמיכה המורכבת ממטופלות פוריות אחרות, מסייעת לצאת ממעגל הבדידות, מקנה ביטחון למשתתפות, ומהווה ככלי עזר אמיתי במסע (המפרך) לעבר הבאת ילד לעולם.
    בעקבות עוצמת החוויות של שנות טיפולי הפוריות, ומעת שילדי גדלו, גמלה בליבי החלטה לשנות כיוון בקריירה, ולחזור לעולם מטופלות הפוריות, הפעם על כסא המנחה.
    אני כיום בוגרת התוכנית להכשרת מנחי קבוצות באוניברסיטת תל – אביב, ובכוונתי לפתוח קבוצת תמיכה אינטימית ודיסקרטית בתל אביב, בתשלום סמלי.
    אני מזמינה אתכן לפנות אליי במסרים פרטיים או במייל [email protected] לקבלת פרטים נוספים.
    לימור
4 תגובות
עמוד 1
  • במידה ואחת מכן מעדיפה ליצור קשר טלפוני, מס' הטל' שלי הוא 054-2441168.
  • הי לימור,
    נשמע מעולה ונדרש לטובת מתמודדות רבות.
    אעלה כעת לינק לאתר שלנו עם פרסום הקבוצה:
    http://www.tipulpsychology.co.il/groups/group-therapy.html
    בהצלחה!
    איתן טמיר

    איתן טמיר, פסיכולוג, מנחה קבוצות ומנהל מכון טמיר לפסיכותרפיה
  • תודה רבה!
  • היי, לכל מי שמתעניינת, המפגש הראשון נדחה ליום שלשי 15/12. במידה ומי מכן מעוניינת בפרטים. מס' הטלפון שלי הוא 054-2441168.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה