מיואשת מנסה להיכנס להריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי אני בת 26 מנסה להיכנס להריון כבר 9 חודשים ללא הצלחה, מקבלת מחזור סדיר כל 28 יום, ובבדיקות שעברתי אצל רופא פוריות נמצא שיש ביוץ ורמת הורמונים תקינה וגם בדיקת הזרע של בן הזוג תקינה.
    הוא המליץ בכל זאת על לקיחת איקקלומין. אני מאוד מתלבטת אם להתחיל ולקחת את התרופה מצד אחד אני כבר מיואשת מניסיונות טבעיים (כמובן עם בדיוקת ביוץ ביתיות וכו') וכל מחזור אני מרגישה מיואשת יותר ויותר מצד שני מלחיץ אותי להתחיל לקחת תרופה שיש לה תופעות לוואי במיוחד לאור העובדה שהסיבה שאני לא מצליחה להיכנס להריון עדיין לא ברורה.
    מנסיונכם מה כדאי לעשות האם הייתם מתחילים לקחת את התרופה? מישהי השתמשה בה ויודעת אם היא יעילה? :/
12 תגובות
עמוד 1
  • לפי דעתי זה עדיין מוקדם להתחיל
    שבעה חודשים זה לא הרבה
    אומרים שרק אחרי שנה מתחילים לבדוק ולטפל
    לפי מה הרופא אמר לך להתחיל בטיפול הרי יש לך מחזור מסודר?
  • פניתי אליו כי הייתי בלחץ שלוקח הרבה זמן ועוד לא נקלטתי, הוא אמר ש9 חודשים זה זמן מספיק ובד''כ אחרי תקופה של 8-9 חודשים ומעלה שמנסים סביב לתאריכי הביוץ כבר אפשר להתחיל בטיפול.
    אובדת עצות לא יודעת אם כדאי להמשיך לנסות טבעי מצד שני מפחדת שאני סתם ''שורפת'' זמן כי בנתיים הנסיון להרות באופן טבעי לא הצליחו.
  • מה התופעות לוואי שלה? ומה התפקיד שלה אם הכל אצלכם תקין? אני גם מנסה כבר חצי שנה גם מבייצת גם הכל תקין ומבינה את הייאוש שלך. תספרי לי קצת על התרופה אולי אני אבקש מהרופא בעצמי חחח
  • בעיקרון התרופה אמורה לעודד ביוץ אצל מי שלא מבייצת, אבל הרופא (והלכתי לשניים ושניהם המליצו עליה) אמרו שאצלי זה פשוט יגדיל את הסיכויים כי יוצרו יותר ביציות בכל מחזור. לדעתי זה פשוט חלק מהתהליך שלהם- נותנים לכולם את התרופה אם לא עוזר ממשיכים למשהו קצת יותר פולשני כמו הזרעה וכו'. הבעיה היא שלפי מה שקראתי יש לה תופעות לוואי כמו השטחת רירית הרחם בחילות נפיחות וכו'
    יש מישהי שכן לקחה את התרופה והיא עזרה לה?
  • היי .
    קודם כל 9 חודשים זה עוד זמן סביר. את הראשון שלי לקח 9 חודשי ניסיונות להביא.
    מה אתם עושים?
    אני מאוד ממליצה עד שיטת יום כן יום לא. זה מאפשר לזרע לחדש את עצמו.
    אז מהרגע שאת יכולה, יום כן יום לא - להרגע, ובטוחה שהכל יהיה בסדר.
    מחזיקה לך אצבעות שהחודש תחזרי לעדכן שהצלחתם .
    קליטה מהירה והריון תקין
  • תודה ! הלוואי שאת צודקת והחודש זה יקרה!!
    מעודד לשמוע שלקח לך 9 חודשים לילד הראשון כולם מסביבי נקלטו תוך חודשיים שלוש
  • זה באמת מעודד , גם מסביבי כולם נכנסו להריון מ"אפצ'י "
    זה מלחיץ מאוד כזה לוקח זמן והלחץ זה הבעיה הגדולה ביותר בקליטה .

    מאמינה שתצליחו החודש
  • כם אצלנו הכל תקין, כמעט שנה מנסים, הכל הכל תקין, בדיקות דם, זרע, אין לי מושג והחודש החליט הרופא והציע לי על אקוקלומין גם מחכה לתאריך החודש אם לא אקבל אקח ..ממש מיואשת חייבת לציין שיש לי 3 ילדים וללא בעיות נקלטתי ואף פעם לא עשינו כאלו בדיקות פולשניות , צילום רחם , זרע ...ממש מייאש !!!
    טל
  • היי
    אני מנסה להיכנס להריון כבר שנה וחצי ולצערי עוד לא נקלטתי. לקחתי את האיקקלומין אחרי שנה של ניסיונות ולא עזר. שמעתי שזה עוזר להרבה נשים להיקלט תוך כמה נסיונות אך לצערי אני לא אחת מהן :( .. תנסי אין לך מה להפסיד אולי כן זה יעזור לך.. לי לא היו תופעות לוואי הכל היה בסדר גמור .
    בהצלחה לכולנו
  • במרוקאית יש פתגם שאומר: שאל את המתנסה ואל תשאל את הרופא. חד משמעית לא כל הנשים שביקרו אצל רופא, הוא יעשה להן נס. בבעיות פוריות מסוימות כמו שחלות פוליציסטיות ניתן לפתור על יד צמחים טבעיים. כפי שצוטט פה, זאת לא בדיחה, רק אישה אחת במדינת ישראל שגרה בפ"ת, מכינה לנשים את התרופה, ומדריכה אותן באיזה תנאים צריך להשתמש בה. באים אליה הרבה ערביות שמתקשות להרות.

  • כמעט שנה מנס להיכנס להיריון ועוד לא נקלטתי
    אני מחכה למחזור בעוד ארבעה ימים
    אני מרגישה כבר כמה ימים כאב בבטן תחתונה וברגליים וקצת כואב לי בשדיים
    האם יכול להיות שאני בהיריון?
  • היי
    אני מנסה להיכנס להריון כבר שנה וחצי ולצערי עוד לא נקלטתי. לקחתי את האיקקלומין אחרי שנה של ניסיונות ולא עזר. שמעתי שזה עוזר להרבה נשים להיקלט תוך כמה נסיונות אך לצערי אני לא אחת מהן :( .. תנסי אין לך מה להפסיד אולי כן זה יעזור לך.. לי לא היו תופעות לוואי הכל היה בסדר גמור .
    בהצלחה לכולנו
    כל גוף מגיב אחרת,
    לי האיקקלמין גרם להרגשה מזעזעת והקאות
    בכל מקרה הייתי מחכה לפחות לשנה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה