הפרשות שקופות ללא ריח - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש

  • שלום. אני בשבוע 36+6, ולאחרונה יש לי הרבה הפרשות שקופות חזקות( ללא ריח), ברמה שהתחתונים מאוד רטובים, ואפילו היום זה עבר אל מבעד למכנס, ואפילו עשה כתם רטוב על הכיסא שישבתי עליו.
    אני מבינה שהפרשות כאלה הם נורמליות, פשוט תהיתי האם עוד נשים חוו את זה, והאם זה סימן שמבשר לידה.

    מיותר לציין שגם התחלתי להרגיש מיני צירים- מעיין כאבי מחזור כאלה, שמתחילים חלש, לאחר מכן כואבים יותר , חוזרים לחלש עד שנעלמים, אך התהליך הזה אינו קורה בצורה סדירה ( כלומר לא קורה במרווחי זמן קבועים), וגם זהו אינו כאב בלתי נסבל או משתק.

    האם יתכן שהלידה ממש ממש קרובה? או שאפשר להישאר במצב הזה גם עוד שבועיים שלושה ומעלה?
    תודה מראש
1 תגובות
עמוד 1
  • היי סליחה על הזמן ,
    זה יכול להיות הפקק הרירישיוצא לאט לאט והצירים שאחווה הם בעצם פעילות רחמית המעידה על כך שהרחם מתכונן לקראת לידה , יכול לקחת גם עד שבועיים שלושה כל התהליך עד הלידה עצמה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה