בחילות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי
    אני בשבוע 7+5 בימים האחרונים אני סובלת מאוד מבחילות , מרגיש לי כמו חוסר אוויר.
    ובנוסף עייפות, עייפות שגובלת בחוסר תפקוד- עד כדי כך שבעבודה אני לא מסוגלת להתרכז . אני כבר לא יודעת מה לעשות...
    מבחינת אוכל אני מרגישה הרבה יותר רעבה מאשר לפני ההריון ולכן אוכלת יותר מברגיל..
    התחלתי לאכול יותר מברגיל (תמיד הייתי שומרת או בדיאטה כרגע בהריון הפסקתי עם השמירה)
    ניסיתי מלפפון ניסיתי סודה ניסיתי לימון
    מה עוד אפשר לעשות עם הבחילות והעייפות הזו ?
3 תגובות
עמוד 1
  • בשבוע 7 וחמישה ימים
  • היי סייון אנחנו בדיוק באותו שבוע, לי אין בחילות רק עייפות אבל ראיתי שכתבו שג'ינג'ר עוזר. היו לי כמה ימים שהיה לו חוסר אוויר שחשבתי שזה בחילות ופשוט נצמדתי לדברים חמוצים (שברגיל אני לא אוהבת חמוץ בכלל) וכיביתי מזגנים.... וגם אני מרגישה רעבה יותר, אז פשוט חותכת לי הרבה ירקות ומנשנשת בעבודה ומשתדלת לאכול יותר ארוחות קטנות במהלך היום.
    שיהיה בהצלחה!!
  • שלום סיוון!

    במהלך השליש הראשון להריון הרבה נשים מדווחות על תחושת בחילה נוראית אך בדרך כלל עד סוף השליש הן נעלמות לחלוטין לכן תנסי להתעודד מכך שזה זמני!
    העלת כאן שתי בעיות שונות: 1. בחילות. 2. אכילה מופרזת.

    לגבי הבחילות- אכן ג'ינג'ר עשוי להקל על תחושת הבחילה. ניתן לקנות שורש טרי, לחתוך לחתיכות ולשים בתה. אפשר אפילו לחתוך חתיכה, לשים בפה ולמצוץ מעט ממנה. ניתן לקנות תה בטעם ג'ינג'ר. באופן כללי מזונות יבשים כגון שקדים\קרקרים\צנימים מומלצים בזמן בחילה מכיוון שהם סופגים את החומציות שבקיבה ומקלים על תחושת הבחילה.
    יש להימנע ממזון מתובל מידי\חריף\מטוגן אשר עשויים להגביר את תחושת הבחילה.

    לגבי האכילה המופרזת שאת מציינת- אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית אשר תוכל לסייע לך באיזון האכילה שלך ובמעקב אחר משקלך. בינתיים תשתדלי לאכול באופן מסודר, ארוחות קטנות כל 2-3 שעות והימנעי מנשנושים.

    בהצלחה!

    עינת כהן
    תזונאית קלינית

    https://www.facebook.com/einatcohen.vegan.nutrition
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה