הטיפ השבועי והפעם על מחלות החורף והשפעתן על השינה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • החורף הגיע ואיתו גם הלילות הקשים נטולי השינה והימים הארוכים מלאי טישו ונזלת .
    הורים רבים בזמני מחלות של ילדיהם מוצאים את עצמם "ישנים" עם הילדים במיטה שלהם, או שהם נשארים לישון עם ילדיהם בחדר, לפתע יש הנקות מרובות, בקבוקים ללא סוף, מרדימים על הידיים, משאירים את הילדים מול הטלוויזיה בלילה ועוד כל מיני פתרונות יצירתיים שנועדו "להקל" על הילד....
    ואני שואלת "למה"? למה להעביר לילד את המסר שהוא מסכן? למה לבלבל את הילד? למה לא לשדר לו שהכל בסדר? למה לא להעביר לו את המסר שגם כשהוא חולה המיטה שלו היא מקום בטוח?
    חשבתם פעם איזה מסר הילד מקבל כשהוא מועבר למיטת ההורים בזמן שהוא חולה? למה שהוא ירצה להישאר במיטה שלו יום למחרת כשהוא כבר ירגיש טוב?
    אם לכם, ההורים, המצב הזה מקובל אז הכל בסדר... אבל, אם אתם לא מעוניינים בלינה משותפת ואם אתם רוצים שהילדים שלכם יישנו במיטה שלהם וגם יאהבו אותה... חשוב מאוד, גם בזמני מחלה, להעביר להם את המסר שהכל בסדר!
    הרגלי שינה נכונים הם לכל החיים, ככל שההורים יחרגו פחות וככל שיתנו מענה מתאים כך החזרה לשגרה של הילד תהיה מהירה מהרגיל וככל שההורים יחרגו החזרה לשגרה עבור הילד ועבורם תהיה קשה מאוד.
    חשוב שתפחיתו את הלחץ, אל תכניסו לשגרת השינה של הילדים בזמן מחלה משהו שונה, זה עשוי להעביר לילד מסר שמשהו לא בסדר ולהכניסו למצב של סטרס.
    אז מה כן לעשות כשהילדים חולים?
    1. לטפל בהתאם לטיפול הרפואי המומלץ.
    2. לחבק, להרגיע.
    3. לשמור על אווירה רגועה ולא להכניס כל מיני פתרונות יצירתיים שלא היו לפני כן ולא נמצאים בשימוש בזמני שגרה.
    בזמן מחלות הילדים שלנו צריכים במיוחד לישון! השינה מרפאת! לכן, תנו להם עד כמה שאפשר את התנאים האופטימליים, חדר שינה נעים וחמים (לא יותר מדי חם), השאירו פתח אוורור, אפשר להשתמש בשמנים ארומטיים שמקלים על הנשימה, להגביה את המזרון במקרים של צינון, לתת משככי כאבים ותרופות לפי הצורך ובמיוחד שימרו על הרגלי השינה הרגילים. אל "תפתיעו" את הילדים שלכם, הם לא יבינו מה קורה ויתקשו להירגע ולהירדם. ילדים אוהבים וזקוקים לשגרה, להרגלים קבועים. שגרה מקנה ביטחון, ביטחון מקנה רוגע ורוגע מאפשר להיכנס לשינה טובה.
    מאחלת לכולנו חורף נעים ונטול מחלות.
    לילות שקטים,
    דנה קרסיס
    יועצת שינה לתינוקות וילדים
    054-4270222
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה