דגים ופירות בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום! יש לי שתי שאלות אליך בבקשה:
    1. קראתי שמומלץ לאכול בהריון שתי מנות של דג בשבוע. רציתי לשאול האם ניתן לאכול יותר משתי מנות של דג? למשל השבוע אכלתי במקרה שלושה ימים ברצף דג דניס שלם. האם זה בסדר?

    2. האם יש מכסה עבור כמות הפירות שאפשר לאכול ביום? שואלת כי לפעמים אני מכינה מיץ שכולל בתוכו 3 או 4 פירות(למשל מיץ עם תפוז,קיווי,תפוח,אגס). אם נניח שתיתי מיץ שכולל 3 סוגי פירות אז אפשר לאכול עוד פרי או שניים בערב או שיש מכסה שלא כדאי לעבור?
    לא שאני אוכלת כל יום פירות אבל מעניין אותי אם אפשר לאכול עוד פירות ביום שאני שותה מיץ שנסחט מכמה פירות...
    תודה!!
3 תגובות
עמוד 1
  • ערב טוב!

    1. אכן ההמלצה היא לאכול 2 מנות דג בשבוע עשירים באומגה 3 כגון: סלמון, טונה, הרינג, מקרל, סרדינים. לא מומלץ לעבור את ההמלצה הזו בשל החשש מצריכה גדולה מידי של כספית. אני מניחה שאם המקרה שסיפרת אינו קורה לך בדרך כלל, לא קריטי=). תשתדלי להיצמד להמלצות.

    2. ההמלצה לאוכלוסייה הבריאה היא 2-3 פירות ליום. מכיוון שאיני מכירה אותך ואת ההיסטוריה התזונתית והרפואית שלך אני לא יכולה לתת לך המלצה מפורשת.
    האם עשית כבר העמסת סוכר? האם יש לך נטייה לערכי סוכר גבוהים?
    מה שאני כן יכולה לאמר לך שמיץ העשוי מ3-4 פירות זו כמות מאוד גדולה של סוכר בבת אחת. אני יכולה להציע לך חלופה לשייק העשוי בבלנדר מפרי, ירק ומנת שומן אשר מכילה יותר סיבים תזונתיים ופחות סוכר אשר תשביע אותך ובהכרח תביא לעלייה מתונה יותר בערכי הסוכר.
    לדוגמא: 4 עלים של חסה\תרד + תפוח עם הקליפה\אגס עם הקליפה\בננה\פרי אחר+תמר אחד+כף טחינה גולמית\4-5 אגוזי מלך\ 4-5 שקדים טבעיים+חצי כוס מים+מיץ מרבע לימון. ניתן גם להוסיף קצת נענע!

    בהצלחה!

    עינת כהן
    תזונאית קלינית

    https://www.facebook.com/einatcohen.vegan.nutrition
  • תודה אני אנסה את המיץ שהמלצת!
    אפשר לשים במקום חסה גזר ? מוזר לי מיץ מחסה
  • את יכולה=)

    נכון זה אכן נשמע מוזר אך כאשר משלבים את זה עם כל שאר המזונות זה מפתיע ומשתלב נפלא!

    https://www.facebook.com/einatcohen.vegan.nutrition
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה