מה משפיע על משקלו של העובר? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    רציתי לדעת מה משפיע על משקלו של העובר? האם זה קשור במה שאנו אוכלים? למשל אם נניח אני אוכלת הרבה פחמימות ובצקים אבל עדיין נשארת בגבול של המשקל התקין זה יכול להשפיע עליו?
    האם סוכר יכול להשפיע? בהריון צריך להמעיט בכוונה בסוכרים או שאפשר לאכול כרגיל כמו לפני ההריון?
    תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • צהריים טובים,

    משקל העובר מושפע מגורמים שונים כגון גנטיקה, סוכרת הריון וכו. האוכל שאת אוכלת אינו משפיע על משקל העובר באופן ישיר ומיידי אך במידה ואכילתך אינה מאוזנת וכוללת הרבה פחמימות את עשויה במהשך ההריון להלעות במשקל מעבר להמלצות. עלייה גדולה מידי במשקל נמצאה כגורם סיכון לפתח סוכרת הריון כמו גם גנטיקה של סוכרת במשפחה ועוד מה שעשוי לגרום ללידת עובר במשקל גבוה.
    חשוב להבין שגם אם את עולה במשקל בקצב בריא ומאוזן מומלץ לאכול תפריט מאוזן הכולל את כל רכיבי המזון עם דגשים כמובן להמעיט בממתקים, שומן רווי, כולסטרול וכו.
    תזונתך הרי מגיעה לעובר, ולפי מחקרים שונים שנעשו, ייתכן ויש קשר בין תזונת האם במהלך ההריון לבין בריאותו וגם להעדפות המזון שלו לאחר הלידה ובהמשך החיים.

    בהצלחה,

    עינת כהן
    תזונאית קלינית
    https://www.facebook.com/einatcohen.vegan.nutrition
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה