ילד בן שנה שמתעורר באמצע הלילה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום. יש לי ילד בן שנה וחודשיים. ילד מתוק ונבון. מגיל 0 יש לו סדר יום וטקס השכבה לישון. הוא נרדם יפה בכוחות עצמו וללא בקבוק. כמו כן גם באמצע הלילה לא שותה בקבוק. אבל עדיין מתעורר בלילה בצרחות וצווחות, לא ניתן להרגיעו לא עם מוצץ/בקבוק/על הידיים. הוא צורח וצורח עד שנרדם מאפיסת כוחות. הדבר משבש את הלילות של כל בני הבית ומקשה. אני אוסיף שאנו נמצאים בשגרה ואין כל חדש כרגע... מה אפשר לעשות? ומדוע הוא קם בכלל? מה הוא רוצה/צריך? אנחנו מיואשים...
1 תגובות
עמוד 1
  • בוקר טוב,

    מה שאת מתארת נשמע בהחלט מתסכל ומייאש. אחד הדברים הכי קשים להורים הוא לא להבין מה הילדים שלנו רוצים/צריכים, ברגע שזה קורה אנחנו נכנסים לתחושות של תסכול שאנחנו לא יודעים כיצד לעזור להם.
    כמה שאלות: 1. מתי זה התחיל?
    2. האם זה חוזר על עצמו מדי לילה בשעה קבועה?
    3. כמה שעות שינה הילד ישן במהלך היום?
    4. מתי מתעורר משנת הצהריים ומתי מושכב לשנת הלילה?
    5. האם כאשר הוא מתעורר בצרחות הוא עם עיניים עצומות?
    6. האם הוא מתקשר איתכם במהלך הצרחות?

    ממתינה לתגובה שלך.

    יום נעים,
    דנה קרסיס
    054-4270222
    www.goodnightbaby.co.il
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה