בדיקת הריון ביתית שלילית אבל קיימים תסמיני הריון ח - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן ושבוע טוב, בתאריך 07.04.2016 וסת אחרונה... ביוץ כנראה היה ב 19.04.16 - 20.04.16. וסת מגיעה כל 26 יום אצלי.... לאחר כשבוע של כאבים בבטן התחתונה (אני לא סובלת מכאבים כאלה בזמן המחזור), כאב בחזה (גם זה סימפטום שאיננו מוכר לי) ודימומים מוזרים זה מספר ימים במהלך ניגוב ניגשתי לבצע בדיקת הריון ביתית היום (היום ה 25 למחזור) ובשתי בדיקות קיבלתי תוצאה שלילית... האם עדיין יש סיכוי שקיים הריון אך הבדיקה לא מזהה אותו (הבטא עדיין נמוכה)? והאם יש טעם לגשת מחר לבדיקת דם?
1 תגובות
עמוד 1
  • אני רק יכולה להגיד לך מנסיוני...
    בכל פעם שעשיתי בדיקה והיא יצאה שלילית אכן לא הייתי בהריון. ומעולם לא הלכתי לאחר מכן לעשות בדיקת דם. (הייתי בטיפולי פוריות שנתיים ו.. והאמת שאין כוח או זמן לעשות בדיקות דם סתם)
    בפעם היחידה שיצא שני קווים (אחד חזק ואחד חלש מאוד) זה באמת היה סימן להריון, הלכתי לעשות בדיקת דם ואכן יצא שאני בהריון.

    מסקנתי היא- אם המחזור שלך סדיר (ולהבנתי כן) אז לפי הבדיקה הביתית את לא בהריון ואין ככ סיבה לעשות בדיקת דם.
    בכל מקרה לשיקולן.
    הרבה הצלחה ובשורות טובות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה