מלחמות לא פוסקות עם ילדה בשנתיים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי, כידוע כולם מכנים את גיל שנתיים כגיל ארור וקשה, ואכן נוכחנו לדעת כמה הוא קשה. הבעיה שלאחרונה זה הופך להיות יותר ויותר גרוע, מתסכל ומותיר אותנו כ״כ חסרי אונים - בעיקר בבקרים שצריך להתארגן ולצאת לעבודה ולגנים.
    היא לא רוצה להתלבש/להחליף טיטול/ לשטוף פנים/לנעול נעליים וכו׳. כל הסיטואציות מלוות בבכי, בהשתוללות, השתטחות על הרצפה, זורקת את עצמה ועוד התנהגויות מרדניות דומות. בהתחלה אני מנסה לדבר, להסביר, אח״כ קצת להתרחק ולתת לה להירגע, ואז לגדת שוב, אח״כ במשא ובמתן ושכלום לא הולך וכבר חייב לצאת לעבודה (כי אני מאחרת בלי סוף בגלל זה. בין 3/4-1 שעה לוקח לארגן אותה וכולם יוצאים מהבית עצבניים, מותשים ומתוסכלים), אני הופכת להיות אסרטיבית, לאיים בעונשים ולהרים את הקול וגם כשזה לא מצליח אני מפעילה כח כי אין לי ברירה אחרת! וכמובן שהיא משתוללת לי בידיים ואני מקבלת מכות כתוצאה מכך, אבל אני לא מוצאת שום דרך לארגן אותה!!! כל הבוקר אני רק עסוקה בלגרום לה להבין שזה משהו מאוד בסיסי להחליף טיטול כשקמים ולהתלבש לגן. יש לציין שהיא ילדה מאוד מפותחת ובוגרת לגילה, מבינה הכל, ילדה מאוד טובה, אבל גם מאוד מפונקת. יש לי איתה קשר מיוחד, אבל כל יום אני מתמרמרת עלי כאמא כי אני רואה בזה כשלון שלי וגם מצפונית רע לי עם כל הבכי והתסכול שלה בסיטואציה. אשמח להצלתך!! להכוונתך ועזרתך. תודה, והמשך יום טוב,
    הילה.

    נשלח מה-iPhone שלי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה