פרופסור עמי עמית - המלצות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן,
    מטופלת אצל פרופ' עמית כחודשיים. לאחר מספר טיפולי הזרעה שנכשלו הוחלט לשנות פרוטוקול טיפול ולהתחיל IVF. אני קוראת הרבה המלצות שליליות על פרופ' עמית מה שגורם לי לתהות האם להמשיך את הטיפול אצל פרופ' עמית או לעבור לדר' ברקוביץ אריה עליו שמעתי המלצות חמות (אישיות ובאינטרנט). אשמח לשמוע המלצות חיוביות ושליליות על הרופאים שציינתי ובמידה שמישהי מכן עשתה טיפולי IVF אצל עמית אחרי כמה טיפולים נקלטה.
    תודה מראש לכל העונות.
5 תגובות
עמוד 1
  • היי,

    אני הייתי מטופלת של פרופ עמי עמית והוא מקסים ומעולה מאוד מקצועי...
    אני ממליצה בחום...
    בהצלחה
  • היי
    קודם כל בהצלחה
    ועצה קטנה ללכת עם הלב ושאת אצל הרופא את כבר תדעי אם המקום נכון לך אני אישית ממליצה לך לא ללכת לעקוב אחרי המלצות באיטרנט כי כמו שיש אחת שמרוצה ממנו יש שניים שלא
    אני הלכתי לרופא בקופה שההמלצות עליו מאנשים היו טובות ובכל זאת לי הוא לא עזר
    ושהלכתי לפרטי הרגשתי שמולי ניצב מלאך בלבן שיעזור לי ולבעלי להשיג את ההריון המיוחל;)
    ואת כבר תרגישי ואם אחרי כמה פגישות את לא מרגישה התקדמות תמיד אפשר לעבור רופא
    ובנוגע לעיבור בהפריה ראשונה
    זה אף פעם לא מובטח הכל מזל והכל תלוי בלחץ בבעיות שיש אבל להיות אופטימית תמיד
    בשורות טובות;)
  • היי
    טופלתי במחלקת ivf באיכילוב ועברתי מספר רופאים. לאחר כשלונות רבים דפקתי על הדלת של פרופ' עמית שהיה אז מנהל המחלקה. נכנסתי, סיפרתי על כל הכשלונות בדמעות ובכי. הוא הסתכל על התיק שלי ואמר משהו בסגנון "אני רופא פריון עוד מלפני שנולדת.. יהיו לך הריונות וממש בקרוב" בבת אחת נסך בי כזה בטחון בו ובדרכו (יש כאלו שהיו קוראות לזה שחצנות..אבל הבטחון העצמי הזה הוא בדיוק מה שהייתי צריכה אחרי שנתיים טיפולים ורופאים מתלבטים).
    To make a long story short
    בטיפול הבא שנתן לי נכנסתי להריון ראשון וילדתי את בתי בכורתי היום בת שנתיים וארבעה חודשים.
    שמונה חודשים אחרי הלידה חזרתי לאיכילוב, שוב נכנסתי לחדרו וביקשתי שיטםל בי שוב כי הצליח פעם אחת.. טיפול אחד החזרה של רופא אחר כי הוא לא היה בארץ..נכשל. לאחר חודש וחצי החזרת מוקפאים על ידו - הריון שני וילדתי את בני השני היום בן שבעה חודשים.

    בקיצור אני מלאת הערכה וכבוד לאיש וליכולת שלו לנסוך בי כזה בטחון בתקופה כל כך חסרת ודאות.
  • אחותי ממליצה בחום על עמי עמית! גם ברמה האישית, וגם ברמה המקצועית! בזכותו יש לה שני ילדים מהממים היום :) בהצלחה!!!
  • שלום,
    עמי עמית אחראי לשני ילדינו. הגדולה בת 33 והקטן בן 25.
    כמו כל טיפול כזה היה קשה גם לאשתי וגם לי ולולא עמי היינו נשארים בלי ילדים. בכל נקודת שבירה, ויש הרבה כאלה הוא עמד כחומה בצורה ולא נתן לנו למזלנו אפשרות ליפול.
    אף רופא לא יכול להתחייב להצלחה של הטיפול אלא להשתמש בכל הידע שלו ולקוות שהביולוגיה תרצה. בטיפולי פוריות המטופלים צריכים הרבה כח עמידה והתמדה. בוכים לכרית וממשיכים לניצחון. זה מה שלמדתי מפרופ עמית שהיום הוא גם הגניקולוג של בתי שאותה עזר ליצור
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה