פחד מלידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אישתי עולה חדשה ובאה מרקע משפחתי וחברתי שבו הריון לידה וילדים לא חשובים או מרכזיים כמו שנהוג בארץ. הלידה מפחידה ומדאיגה את אישתי מאוד, במיוחד הפחד מכאב, סיפורים מהסביבה חושפים בעיות רבות עם קבלת אפידורל בזמן הלידה (ממי ששאלנו בסביבתונו פחות מ 50% קיבלו אפידורל למרות שדרשו לא היתה בעיה רפואית).
    בנוסף, החשש מחתך חיץ או מקריעה מדאיג אותה רבות גם מהכאב וגם מהבחינה האסטטית.
    מבחינתה הדרך העדיפה היא ניתוח קיסרי.

    האם ההעדפה של אישתי סבירה? להוציא את התרבות בארץ האם באמת יש סיבה לא לעבור ניתוח קיסרי?
    אם לא והלידה הטבעית באמת עדיפה, איך עדיף לקדם את הנושא, מנסיוני עם פחדים לא תמיד הטעונים הלוגים היבשים עובדים.

    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • אני מתנצלת על זמן התגובה שלי , לידה ואגינלית בהחלט עדיפה על ניתוח קיסרי שהינו ניתוח לכל דבר , עם סיכונים של ניתוח ( זיהום , תסחיף, הדבקויות ברחם , דימום וכו , )מלבד כאבים לאחר הניתוח והחלמה ארוכה יותר . ממליצה לפנות למטפלת פסיכוטרפיסטית שתעבוד איתה על הפחדים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה