מה לצפות בבדיקת אולטרסאונד ראשונה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,

    עברתי הזרעה לפני שבועיים וחצי והרופא קבע לי א"ס ראשון בדיוק 3 שבועות + 3 ימים אחרי ההזרעה (5 שבועות + 3 ימים אחרי המחזור). אני מבינה שזה קצת 'מוקדם', השאלה שלי היא למה לצפות בבדיקה? אני מבינה שדופק לא בהכרח רואים, בכל זאת אם לא אראה דופק בטח אלחץ :) האם מטרת הבדיקה היא בעיקר לראות שיש שק חלבון בתוך הרחם? האם אאלץ לחזור לעוד בדיקה לאחר שבועיים?

    אני כרגע לוקחת תוספת פרוגסטרון (התחלתי לאחר הביוץ), בטא יצא לי 375 ביום 14 לאחר הזרעה ו 870 לאחר עוד יומיים (16 יום). אני מרגישה יחסית טוב עם מעט עייפות ולחץ בחזה אבל סה"כ בסדר.

    תודה על העזרה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    בשבוע 5+3 מצפים לראות שק הריון ואולי שק חלמון. בדרך כלל לא ניתן לראות עובר.
    במידה ותקין, הרופא יבקש שתחזרי על הבדיקה לאחר שבועיים לראות דופק.

    קצב העליה של הבטא תקין

    בהצלחה!!
    ד"ר דוד דנון

    מומחה למיילדות וגינקולוגיה. רופא בכיר ביחידת האולטרה-סאונד, בית חולים לנשים ע"ש הלן שניידר, קמפוס בלינסון, מרכז רפואי רבין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה