דופק עובר עם המטומה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בת 35 הריון מספר 5 . הריון מספר 3 נפל באופן טבעי והריון מספר 4 לידה של ילד עם מלחה גנטית נדירה ( אחד ל 60 ילדים בעולם)
    עכשיו הריון 5 שבוע 6.6 התחיל לי לפני יומיים דימום חזק עם קרישי דם גדולים הייתי בטוחה שהפלתי . הלכתי לבית חולים , והם ראו האולטרסאונד דופק ושזה נראה בסדר . למחרת היה לי שוב דימום עם קרישי דם גדולים והדופק היה חלש מאוד והם ראו גם המטומה.
    על מה יכול להעיד המטומה ? האם יכול להעיד על תקינות העובר ? מה אומר דופק חלש בשבוע כזה ? אני יודעת שיש סיכון להפלה אבל במידה והריון יחזיק זה שהעובר סבל מדופק חלש משפיע על ההתפתחות .
    חשוב לציין שעשינו את כל הבדיקות הגנטיות האפשריות והכל יצא תקין . מה שיש לבן שלי הוא יצר בעצמו .
    תודה רבה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב,

    דימום חזק בתחילת ההריון מעלה את הסיכון להפלה.
    לגבי דופק חלש (אני מניח שהתכוונו לדופק איטי), באמת לא סימן טוב. כדאי לחזור על בדיקת האולטרהסאונד בעוד שבוע.

    בהצלחה!!
    ד"ר דוד דנון

    מומחה למיילדות וגינקולוגיה. רופא בכיר ביחידת האולטרה-סאונד, בית חולים לנשים ע"ש הלן שניידר, קמפוס בלינסון, מרכז רפואי רבין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה