נרות אוטרוסטוגן ולחם מלא - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב: ברצוני לציין כי עברתי החזרת עוברים ביום ראשון ויש לי כמה שאלות בנושא: האם מותר להתכופף אחרי החזרת עוברים? האם מותר לשתות קינמון? ואם כן כמה פעמים ביום ומהן סגולותיו של הקינמון. נרות האוטרוגסטן, האם זה בסדר שלפעמים יוצאות הפרשות לבנות מרובות. סלק ועלי מנגולד שנקנו מחנות האם טוב לאכול אותם ושאלה אחרונה: לגבי לחם, מה יותר עדיף, לחם לבן או לחם מלא. יש לציין שאני אחרי דיאטה מאוזנת ומשתדלת לשמור עליה ולשמור על אורח חיים בריא ומשתדלת גם לשתות הרבה מים. שאלה אחרונה בהחלט: עד כמה היבהלות או התרגזות יכולים להשפיע על העוברים . מקווה לתשובה בקרוב תודה מראש
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    אחרי החזרת עוברים
    1. מותר להתכופף (ולמעשה אפשר להתנהג כרגיל ללא כל מגבלות)
    2. מותר לשתות קינמון - אין לי מושג מהי הכמות המומלצת ו/או מה סגולותיו של הקינמון
    3. אכן יש הפרשות לבנות מרובות כאשר שמים נרות אוטורגסטן
    4. אין בעיה לאכול סלק ועלי מנגולד (אפילו שנקנו בחנות)
    5. לחם מלא (אבל אפשר להתווכח על זה, ועל בריאותו של הלפ בכלל) - הכל במידה.
    6. לא ישפיע על העוברים, אבל עדיף להיות רגועים ולא מרוגזים

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה