חדשה בתהליך - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    השבוע נפגשנו בפעם הראשונה עם מומחית פוריות, ד"ר אתי ממן - קופת חולים מכבי - מכירות? יש המלצות?
    נאמר לי שיש לי FSH גבוה ולבעלי צורת הזרע לא מי יודע מה...
    הרופאה אומרת שהיא נורא ממליצה הפריה אבל קודם היא רוצה שניתן הזדמנות להזרעה
    אני כרגע בתחושה של בלבול, חוסר אונים, לא יודעת מה אני יודעת, לא יודעת מה אני אמורה להרגיש
    כולם אומרים שטיפולי פוריות עוזרים - וזה נכון אבל מצד שני למה כל כך הרבה זמן? אני רק שומעת אנשים שרק אחרי שנה - במקרה הטוב הצליחו להיכנס להריון, זה נורא מתסכל אותי, ואני אפילו עוד לא התחלתי!!!!!!
    אני כבר בת 32, מה יהיה?!?!? מה אני אעשה? חצי ילד אין לי עד עכשיו... מתי יהיה ילד שני? לפי מה שאני רואה כאן זה יהיה רק בסביבות גיל 40?!?!\
    אני מ - ת - ח - ר - פ - נ - ת
    תנו עצות, דברו איתי פלייייייייז
6 תגובות
עמוד 1
  • אני רק יכולה לשתף אותך ולהבין אותך. אני בת 25 ניסיתי שנה לאחר מכן התחלנו בדיקות - אצלי אין בעיה אבל אצל בעלי גם צורת זרע בעייתית. מורפולוגיה 1%. גם לי אמרו להתחיל עם הזרעות, הזרעה ראשונה עשיתי ולצערי לא הצליח ובשלישי האחרון עברתי הזרעה שניה עם הורמונים כדי להגדיל סיכויים. מקווה שזה יצליח ובמידה ולא אז גם אני עוברת להפריה. מה שיש לי להגיד לך זה שתהיי אופטימית ורגועה, גם בהזרעות יש סיכויים כי שמעתי הרבה סיפורי הצלחה על הזרעות, ולא להתאייש עם כמה שזה הכי קל להתאייש תרימי את עצמך. כרגע תחשבי על הילד הראשון הכל בזמנו. בהפריות ממה שהבנתי הסיכויים הרבה יותר גדולים אבל אני מאחלת לי ולך לא להגיע לזה ושנצליח לפני.
  • מאוד מכירה את הלחץ והחשש מתי יהיה הילד הבא אם עכשיו לא הולך.

    הזרעה זה ממש בקטנה, קצת פרוצודורה מנהלית אבל באמת ממש פשוט סה"כ
    לנו זה לא עזר ולכן עברנו להפרייה.
    בהפרייה הראשונה נקלטתי.
    זה יכול לקרות בכל חודש רק להמשיך להאמין שזה יבוא. וזה גם ממש בסדר מדיי פעם לא להאמין :)
  • הי אני אחרי סבב שני של ivf הרופא הקבוע שלי היה בחול בדיוק בטיפול עצמו ודר אתי ממן היא זו ששאבה והחזירה... היא מאוד חמודה קלילה ומאוד מאוד אופטימית שזה מאוד מחזק שעוברים את הטיפולים... אני עדיין מחכה לראות אם נקלטתי מהטיפול שהיא עשתה...מקווה שזה עוזר ובהצלחה...
  • היי
    ההרגשה והלחץ שלך ככ מוכר לי
    עד לפני כמה חודשים הייתי במצב שלך מיואשת מבואסת ובעיקר לחוצה מהכל
    אני אציין שאני בת 33 ושהתחלנו את התליך הייתי בת 32 וכמובן המחשבה על הגיל ומה יהיה לא הרפת ממני
    אז אני יכולה להגיד לך שלחץ וביאוס מהמצב לא עוזר בכלל ואת צריכה לחשוב חיובי ולנסות להיות אופטימית שהטיפול יצליח והכל הסתדר ובעזרת השם תתבשרו על הריון קל ותקין
    אצלנו הצליח ההפריה הראשונה ואני מקווה שגם לך
    אבל באמת שאת צריכה להרפות מהלחץ
    בשורות טובות
  • בנות, תודה רבה על התגובות!!! זה באמת עוזר...
    אני רק מחכה שאני אקבל מחזור כדי להתחיל את ההליך
    בשורות טובות לכולן!!!!!!!!!
  • היי מבינה ממש את ההרגשה של הלחץ
    אני בת 31 ורק שבוע שעבר הגעתי לפגישה במרפאת פוריות... התיישבתי אצל הרופא והתחלתי להתפרץ בבכי הייתי טעונה במלא רגשות! בקיצור ליבי איתך ושיהיה לנו רק בשורות טובות! הייתי בקפלן וממש מחלקה טובה שם! אווירה נעימה ממש ... הרופא החמוד אמר לי" מה את בוכה? אני מבטיחה לך שתהיי בהריון" זה קצת עודד אותי:) בקיצור צריך להיות אופטימים! וכמה כייף שיש את הפורום הזה כי רק בעלי שותף לחוויה:)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה