חייבת לשמוע את דעתכן!!! קרה לי משהו הזויייי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות.. לאחר 4 ימי איחור ערכתי בדיקת הריון.. מקלון ביתי שיצא חיובי.2 פסים ברורים... היום לקראת הערב,התחילו להופיע לי הפרשות חומות,לא דימום אבל כמו התחלת מחזור.מה זה?!?!?!?בחיים לא שמעתי על דבר כזה שהמקלון היה חיובי... ואז הופיעו ממש הפשרות כאלו! קבעתי בכל אופן בדיקת דם ביום ראשון... אבל אני ממש מבולבלת... מה קורה פה?זה הגיוני???
6 תגובות
עמוד 1
  • היי אהובה! יש דבר שנקרא 'דימום השתרשות' יש בנות שלא מופיע להן דימום בכלל ויש בנות שיש להן הפרשה עם מעט דם עד מצב של ממש כמו התחלת מחזור וזה תקין לחלוטין בתנאי שזה לא הופך לדימום מאסיבי שבאמת נראה כמו מחזור ובמצב כזה כדאי לפגוש רופא...בלי שום קשר ביום ראשון כשאת במרפאה תצייני את זה בפניי האחות\רופא.
    אבל ברמת העיקרון את יכולה לישון שקטה כי זה דבר שכיח
  • היי טולי... אכן זה נראה כמו מחזור רגיל לכל דבר.. לא נורא,ננסה עוד חודש.. הזמן טססס ואני חיובית לגמרי??בכל אופן...אני אעשה מחר בדיקת דם סתם כדי להיות רגועה,יהיה בסדר. מסתבר שאין אמונה גם בבדיקות הבייתיות.... חח אעדכן מחר..??
  • התייעצת עם האחות לגביי האופי של הדימום?
    וכן,תעשי את הבדיקה ונקווה שזה רק דימום השתרשות תקין ונורמלי....
    בכל אופן...שבוע טוב ובשורות טובות אמן!
  • טולייי.. יש חדש?בשורות טובות?
  • עוד לא קיבלתי מחזור אבל עשיתי הבוקר בדיקה ביתית ויצא שלילי....הזמנתי הפניה לבדיקת דם ואעשה בימים הקרובים בינתיים אני דוחה את זה עוד קצת כדיי לא סתם להידקר ולהתאכזב....
    מה שכן מוזר זה שנראה לי שהכדורים של החומצה פולית לא עושים לי טוב אני צריכה לברר לגביי זה.....
    מה איתך אהובה? ראיתי שהעלית נושא חדש....

  • כן תקראי... מעדיפה לסיים הכל ולהתחיל מחדש :(
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה