המלצות למומחה פוריות (הפריה חוץ גופית) איזור המרכז - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,

    חייבת המלצות או טיפים או הכוונה.

    בת 31, נשואה כבר3 וחצי שנים.
    עברתי כבר 4 IVF ללא הצלחה, 3 סוגים של פרוטוקולים עם תמהילי זריקות שונות וכל פעם אותה תוצאה סופית מאכזבת. בנוסף, אף פעם העוברים לא שורדים את ה5 ימים עד להקפאה אלא רק את היומיים עד ההחזרה של ה"טריים" ושוב אותו תהליך של הזריקות, שאיבה, החזרה ותוצאה שלילית.

    אני כבר לא יודעת מה לעשות... לפרופסור אין תשובות בשבילי וזה כבר נהיה ממש מתסכל

11 תגובות
עמוד 1
  • דבר ראשון גם אני עברתי 4 ivf רק אחד היה עם מוקפאים. אני יכולה להעיד מנסיון אישי אחרי שעברתי שני רופאים שהמליצו לי מהקופה החלטתי שאני הולכת לרופא פרטי. מהחקר שלי עלו כמה שמות ד"ר כהנא, פורפסור זיידמן, ד"ר שי אליצור, ד"ר בר חווה ופרופסור משיח מי שאני החלטתי ללכת אליו. אני ממליצה כשזה לא מצליח ללכת לכיוון התתוחים הכבדים ואלו רופאים עם שם ממש טוב.
    בכל אופן כלאחת מגיבה אחרת לטיפולים, וכל פעם לא דומה לטיפול הקודם. אני מאחלת לך המון בהצלחה!
  • אני הייתי מטופלת של דניאל זיידמן. איש מאוד מיוחד.
    אני מאוד ממליצה.

    צר לי לשמוע שאת עוברת את מה שאת עוברת... זה ממש קשה!
    תאמיני שזה יבוא בקרוב וזה יבוא.
  • היי. כל כך מבינה לליבך. אם זה מנחם אותך אני באותה סירה. רק שעכשיו מצאתי רופא שהוא סוג של שליח ואני ממש ממליצה לך עליו- פרופסור אדריאן אלנבוגן. הייתי אצל המון 'תותחים׳ זרקתי הרבה כספים בדרך. אני אחרי 4 הפריות.. בכולם לא יוצא לי הרבה ביציות.. הביציות לא מתפתחות לתאים טובים כך שאין לי אפילו מוקפאים בדרך. לרופאים אין כל כך הסבר בשבילי ועד שהבנתי שצריך לצפות מרופא לשנות פרוטוקול לקח לי זמן עד שהגעתי לרופא הזה. אומנם אני בתחילת דרכי איתו ומצפה לישועות. בעזרת השם גם אצלך. בכל מקרה אשמח לשוחח איתך בפרטי איך אפשר?
  • היי בנות,

    שבוע טוב לכן. קודם כל אני ממש מודה לכן על ההתייחסות והתמיכה, ממש לא מובן מאליו.

    לא קל להיות בכל הסיטואציה הזו, למרות שיש את המשפחה וחברים שתומכים ומעודדים אבל בסופו של יום את מוצאת את עצמך די לבד מתמודדת נפשית (בעיקר) עם כל המצב :(.

    לקחתי לתשומת ליבי את ההמלצות באמת אעשה בדיקה על השמות שאמרתן מול הקופה (אולי יש איזה סבסוד או משהו), חלקם כבר שמעתי לטובה.

    אז המון המון תודה!!
  • היי

    אם זה יעזור, יש כאן את הטלפון של ד"ר שי אליצור, הוא מקבל בתל אביב,

    שיהיה המון בהצלחה...ד"ר שי אליצור
  • בשורות טובות בננות
    בתקווה להריון קל ותקין
  • היי, אצלי אותו סיפור כמו שלך שנגמר בתינוק בן 7 חודשים היום.
    ממליצה בחום רב על פרופסור זיידמן.
    מה שעזר לי בטיפול אצלו זה פיפל ( שריטה של רירית הרחם ) והנצה לעוברים
    מתכננת בקרוב לחזור אליו כדי לעשות עוד 1 או שניים כמו דוד שלי
    המון בהצלחה !
  • יש גם את פרופסור אריאל הורביץ, הוא מקבל בתל אביב..
    שיהיה המון בהצלחהפרופסור אריאל הורביץ
  • אחרי כל המומחים שציינו כאן קחו בחשבון שלא תמיד רק המומחיות של הרופא היא שקובעת!!..
    אני אם חד הורית, לאחר 3 סדרות של טיפולים שלא צלחו אצל זיידמן, פניתי למומחה אחר שהוזכר כאן וגם אצלו לא הריתי מיד בטיפול הראשון..אבל במקביל, בהמלצת חברה התחלתי ללכת לטיפול תומך בדיקור סיני אצל מולי-קליניק מומחית לפוריות ברפואה הסינית. הבנתי שמלבד הקושי של גילי המופלג(43) - מבחינת הפוריות, קיים אלמנט של קליטת העוברים המופרים ברחם ובעניין זה טיפולי ההפריה לא תרמו ואף הזיקו..כי גרמו להרבה סטרס ותסכול שהתווספו לסטרס היומיומי הקיים ויצרו חסימה של זרימת האנרגיה לרחם..יכולתי ממש להרגיש איך הטיפול אצל מולי פתח אזורים תפוסים וכואבים בבטן וכן תרם לאיזון הנפשי והפיזי שלי. אחרי כל טיפול הרגשתי רגועה ושלווה יותר. אני מאמינה שבזכות תמיכה זו אכן הצלחתי בסופו של דבר להיכנס להריון..(בנות אחרות בגילי שעשו אצלו טיפולי הפריה באותה תקופה שלי, המשיכו בטיפולים ללא הצלחה..) אני ממליצה לכולכן לשלב דיקור סיני כתמיכה לטיפולי פוריות. וממליצה בחום על מולי- שלמדה בסין ויש לה המון ידע וניסיון בתחום..
  • היי
    ממליצה על פרופסור אשכנזי - נמצא בצפון תל אביב

    oc85
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה