פריצת דיסק בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ליאת.
    אני עם פריצת דיסק שהחל ממש ביום של ההחזרת עוברים ב9.9.16. הטיפול הצליח ואני בהריון אך מאותו יום אני במיטה עם כאבים חזקים ברגל שמשביתים אותי לגמרי. בינתיים אני מנצלת את ימי המחלה שלי.
    אני בת 42.5 הריון ראשון ועם הסטוריה של בעיות גב בעבר עברתי ניתוח.
    ניתן לעשות משהו מבחינת ביטוח לאומי? שמירה זמנית כבר בתחלה?
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך,
    בעיות גב הם מסוג שמירת ההריון אשר קשה ביותר לקבל, היות ואינן מהוות סכנה ישירה לשלום האם או העובר. יחד עם זאת, במקרים המתאימים ביטוח לאומי מאשר שמירת הריון גם במקרים מסוג זה. משכך, וככל שיש לך המלצה רפואית לשמירת הריון מרופא נשים (שהוא האוטוריטה לכך), אני לא רואה מניעה להתחיל תהליך של בקשה לשמירת הריון מביטוח לאומי.

    ברכה,
    ליאת שטיין, עו"ד
    משרד עורכי דין חן שטיין ושות'

    מגדלי עזריאלי, המגדל העגול קומה 35, תל אביב
    טל: 6245588- 03
    פקס:6245599- 03
    אתר עו"ד שטיין ("המשפט"): www.hamishpat.co.il
    הדף העסקי שלנו בפייסבוק - https://www.facebook.com/hamishpatlaw
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה