היסטריות ואלימות קשה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב. אני אמא לבון בון מקסים בן 7 ושותפה לחיים ל 2 חמודים נוספים בן 6 ו 8 ילדים של בן זוגי.
    לאחר גירושים יחסית טריים ובדיקת מסוגלות הורית הוחלט להשאיר את הילדים בחזקת האבא.
    הוא אבא מדהים מאוד אוהב ודואג אך לאחרונה התחלתי לשים לב שהוא מרים ידיים ולא מסוגל להתמודד עם סיטואציות מחוסר ידע ורגישות שקיימים אצלו כלפיי ילדיו.
    כל טיול וכל יציאה קטנה שלנו מסתיימת בעונש וחזרה הביתה עם מצב רוח הרוס לכולם. הילדים שלו עברו טראומה מאוד קשה מחיי הנישואים של הורים והקטן עושה לנו חיים קשים .
    כל פיפס קטן מדליק אותו והוא מתחיל להיות אלים מילולית ופיזית כלפי כולם. אתן דוגמא :
    פעם אחד שהוא לא קיבל את תשומת הלב הרצויה לו מילדים אחרים הוא הלך למטבח והוציא משם סכין ורץ אליהם כדאי להפחיד אותם . אני כשראיתי את זה חשחו עיני כששאלתי אותו לאחר שקצת נירגע לצה עשה את זה הריי הוא יכל לפצוע מישהו או חלילה להפצע בעצמו הוא ענה לי "לא רציתי לפצוע אותם רציתי להרוג אותם"
    היו מלא מקרים בהם הוא נתפס על משהו קטן שלא היה מוצא חן בינו ומתהפך. אם אנחנו בחוץ אז הוא יכול לברוח להתחבא מאחורי איזה עץ להתחיל לדפוק עם רגיו בעץ לגרור רגליים אם הוא לא רוצה ללכת הביתה למשל או סתם לעמוד מאחורי איזה שיח ולהתחיל לקרוע את העלים ולא אכפת לו שכואב לו מהקוצים שיש על השיח הזה . כשאנחנו בבית אז הוא יכול ללכת לחדרו להתחיל לדפוק בדלת ולבעוט או להעיף דברים מהארון שלו או מהשולחן .
    אני פשוט לא יודעת מה לעשות במקרים כאלה בן זוגי ניסה לעניש ניסה לחבק כל דבר שניסינו לא עוזר בזמן שהוא בעטרף הזה . לאחר שהוא נירגע הוא חוזר לעצמו עד הפעם הבאה
    הילד לדעתי צריך טיפול פסיכולוגי הם עברו טראומה קשה עם אמא . אך מה שאני שומעת מבן זוגי שבשביל לקחת אותו לטיפול חייבים את החתימה שלה והיא לא מוכנה לתת את אישורה
    אני בהלם איך נפלתי מצד שני אני רוצה להיות איתם ולעזור אך אין לי מושג איך.
    אני כבר העשמתי את עצמי אבל קרובי משפחה וחברים של בן זוגי אמרו שכך היה גם הרבה לפני שזה הגנים של אמא שמתפרצים. הילדים קיבלו אותי יפה ואוהבים אותי ואת בני ומחכים בקוצר רוח שנגיע .
    אני אשמח לכל תגובה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה